Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeNo widać ze Honda w Polsce to tylko wizytówki dla lansu dla kilku gości ,którzy nic nie mogą i modlą się oto aby pobrać wypłatę na kolejny miesiąc.
OdpowiedzTrochę to niesprawiedliwa opinia. Chciałbym , aby BMW wkładało tyle zachodu w pracę ze swoimi POLSKIMI klientami , jak czyni to Honda. W BMW jest tylko wrzuć monetę, wrzuć monetę , wrzuć monetę ..... - natomiast ceny motocykli Hondy czy Yamaha i BMW są podobne.
OdpowiedzJapończycy potrafią doskonale oszacować opłacalność przedsięwzięć Uczestnictwo w marnych targach może też oznaczać dla firmy antyreklamę.
Odpowiedz