Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeNo widać BMW mocno chce rynek zaatakować. Moim zdaniem jednak nie ma szans w starciu z japońskimi motocyklami, między innymi ze względu na koszty eksploatacji i utrzymania które jak wiemy w BMW zawsze są o wiele większe niż w innych markach. Poza tym te tony elektroniki nie wiadomo jak będa się spisywać w naszym klilmacie i świecie serwisów jaki mamy.
OdpowiedzKoszty eksploatacji wcale nie sa wysokie a zwazywszy na niska awaryjnosc czesto nizsze niz u konkurencji. Zreszta jakie to ma znaczenie jesli rozpatrujemy najwyzsza półke? Jesli chcesz miec najlepszy sprzet na swiecie i Cie na to stac to liczysz sie z wyzszymi kosztami zakupu/eksploatacji. Ten mechanizm swietnie zadzialal z GSem to i tutaj zadziala.
Odpowiedza ktrory nowy 1000 nie ma dzis zaawasowanej elekrtroniki?, a poza tym serwis japonczykow wcale nie jest taki tani, a w wielu przypadkach drozszy. (mowie o nowych sprzetach)
Odpowiedz