Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeNo to Ja nie wiem czy można hamować silnikiem w 2T. Ma ktoś na to jednoznaczną odpowiedz???
OdpowiedzJeśli masz odpowiednio ustawione wolne obroty to tak. Silnik nie może gasnąć na luzie. Póki jest paliwo jest i smarowanie. Jeśli hamowałbyś silnikiem a mieszanka nie była by doprowadzana to tłoki nie miały by smarowania w cylindrach.
OdpowiedzJak masz dobrze wymieszaną benę z "mixolem", a ten "mixol" dobrej jakości to hamuj sobie silniczkiem, ale nie zbyt hardcore'owo... ja hamowałem i nic mojemu 2T nie było!
Odpowiedznie mixol tylko mobil extra 2t ,na mixolu cyl+tlok poszedl mi nie jeden do smieci nie liczac zapchanego tlumika od nagaru i cieknacego oleju z kad sie da,i spalin gestych jak ze starego diesela. pytam sie od czego sa hamulce ?;p w 2t sprawa wyglada tak ze jak zamkniesz manetke lozyska i silnik nie maja smarowania wiekszego niz z mieszanki dla obrotow jalowych. jadac przy 10 k rpm i hamujac silnikiem niewiadomo ile niszczy sie go.gladz cylindra pierscienie tlok lozyska itp. A potem ludzie mowia,ze 2t to zawodne i smietnik.Jak sie nie umie jezdzic to tak jest.
Odpowiedz