Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Poka¿ wszystkie komentarzeNo to Ja nie wiem czy mo¿na hamowaæ silnikiem w 2T. Ma kto¶ na to jednoznaczn± odpowiedz???
OdpowiedzJe¶li masz odpowiednio ustawione wolne obroty to tak. Silnik nie mo¿e gasn±æ na luzie. Póki jest paliwo jest i smarowanie. Je¶li hamowa³by¶ silnikiem a mieszanka nie by³a by doprowadzana to t³oki nie mia³y by smarowania w cylindrach.
OdpowiedzJak masz dobrze wymieszan± benê z "mixolem", a ten "mixol" dobrej jako¶ci to hamuj sobie silniczkiem, ale nie zbyt hardcore'owo... ja hamowa³em i nic mojemu 2T nie by³o!
Odpowiedznie mixol tylko mobil extra 2t ,na mixolu cyl+tlok poszedl mi nie jeden do smieci nie liczac zapchanego tlumika od nagaru i cieknacego oleju z kad sie da,i spalin gestych jak ze starego diesela. pytam sie od czego sa hamulce ?;p w 2t sprawa wyglada tak ze jak zamkniesz manetke lozyska i silnik nie maja smarowania wiekszego niz z mieszanki dla obrotow jalowych. jadac przy 10 k rpm i hamujac silnikiem niewiadomo ile niszczy sie go.gladz cylindra pierscienie tlok lozyska itp. A potem ludzie mowia,ze 2t to zawodne i smietnik.Jak sie nie umie jezdzic to tak jest.
Odpowiedz