Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeNo niestety, Aprilia "przespała" premierę S100RR i zlekceważyła konkurenta. Mieli nadzieję że sukcesy debiutanta w wsbk będą wystarczającą reklamą dla marki. Niestety, to co zrobili kolesie z BMW wprowadzając na rynek maszynę która wyprzedza konkurencję o kilka lat przyćmiło zupełnie sukcesy Aprilii w wyścigach superbike. Tak więc swoimi reklamówkami (a właściwie kampanią negatywną ze strony Apriii, gdyż to nie BMW komentuje kampanię Aprilii) próbują pomachać do ewentualnych klientów, sygnalizując że "w Ameryce murzynów biją". Warto wspomnieć że motocykle startujące w klasie Superbike z maszynami oferowanymi w sprzedaży nie mają praktycznie niczego wspólnego, natomiast w klasie Superstock 1000 to BMW w tym roku miażdży konkurencję.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza