Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeNo, i bardzo dobrze, oby wiecej 250, mamy juz scigalke (ninja) nakeda (VTR) 2 fajne Duale (KLX i WR) to jeszcze dojdzie GSR, podobno Hornet tez jest juz w fazie testow, dojdzie jakis fajny turystyk pokroju Hondy Deauville i dla kazdego cos milego. A ceny w odpowiednim czasie same zejda na ziemie. Wtedy nowy, niedrogi i oszczedny motocykl bedzie na wyciagniecie reki wiekszosci mlodych, i starszych ludzi ktorzy nie chca stac w korku, i lubia spalanie na poziomie 3-4l/100 km w miescie z wiatrem na twarzy
OdpowiedzTurystyk typu Deauville to ju¿ nie s±dzê. Koncepcja takiego pojazdu raczej wyklucza pojemno¶æ 250. Ju¿ teraz wiêkszo¶æ narzeka na NTV, ¿e tyle co jest to za ma³o (moim zdaniem nies³usznie).
Odpowiedz