Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNo fakt, tego ze sprezyny zmieniaja swoje wlasciwosci wraz z uplywem czasu nie wzialem pod uwage (jak napisales "uklepuja") nie wzialem po uwage, w artykule tez nie bylo o tym mowy. Nie napisalem tez ze ze motocykl powinien byc zrobiony "jeden dla wszystkich". Chodzilo mi jedynie o to ze z artykulu nasunal mi sie wniosek ze rider sag moglby (i pewnie jest) ustawiony fabrycznie i skoro napieciem wstepnym nie mozna juz poprawic wlasnosci trakcyjnych maszyny to po co dawac pokretlo do jego ustawiania? No ale jak sprezyny sie "uklepuja" to fakt, trzeba pokrecic...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza