Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeNo cóż producet sugeruje, aby nie tylko użytkownicy motocykli Supermoto zainteresowali sie takim rozwiązaniem... Być może w miarę zainteresownia technologia zostanie zmieniona, dopasowana do potrzeb... Zobaczymy;)
OdpowiedzObiektywnie patrząc rozwiązanie nie sprawdzi się. Z racji swojej komplikacji jest znacznie cięższe w obsłudze. To po pierwsze. Drugą rzeczą jest fakt że mniejsze tarcze oznaczają że element będzie bardziej się grzał... bo trzeba mocniej hamować. Bardziej nagrzana tarcza w dodatku z częściową osłoną w postaci piasty koła znaczyć będzie słabsze odprowadzanie ciepła z zacisku i tarczy przez brak obiegu powietrza. Wreszcie sprawa ciężaru. O ile dzięki zmniejszeniu tarczy i zacisku zyskujemy wagę, o tyle musimy ją stracić przez nadmierne powiększenie piasty koła. . Z tych względów rozwiązanie nie będzie efektywne, zwłaszcza w motocyklach szosowych.
Odpowiedz