Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Poka¿ wszystkie komentarzeNie wiem sk±d wziêli¶cie te 4s do setki, stara kawa mia³a 5,5s, wersja 60-cio konna ma ok 5s. Czemu nikt nie napisa³ o wadliwych ko³ach magnesowych (nieos³oniête magnesy odkleja³y siê i wpada³y do silnika), jak kto¶ wie z jakich lat mog± byæ wadliwe wersje to niech napisze.
OdpowiedzGo¶ciu, jak ci sie zepsulo magneto, bo kupi³e¶ hebla z szopy, to nie znaczy, ze w kazdej GPZ sie to psuje!
OdpowiedzGo¶ciu, jak ci sie zepsulo magneto, bo kupi³e¶ hebla z szopy, to nie znaczy, ze w kazdej GPZ sie to psuje!RoboGPZ Go¶ciu, ale¿ ty masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Nie zepsu³o mi siê ¿adne magneto, nie kupowa³em ¿adnych hamulców (heble to hamulce) z szopy, nigdzie nie napisa³em, ¿e w ka¿dej GPZ magneto siê psujê. Modele z lat 87-93 mog³y mieæ rozwalone silniki przez te magnesy, warto o tym wspomnieæ u¿ytkownikom.
Odpowiedz