Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem czy to wunderwaffe ale Niemcy robią to co powinni robić wszyscy producenci sportów.Ładują nowe technologie do maszyn ile się da.Czy to potrzebne czy nie czas pokarze,i co się przyjmie a co zostanie odrzucone.Szkoda tylko że nie wielu stać na kupno i przetestowanie tych wynalazków.Osobiście uważam że powinni pozostawić też pole do popisu dla motocyklisty a nie wyręczać go elektroniką,no ale ja jestem jeszcze starej daty i cenię przede wszystkim moc i umiejętności.
OdpowiedzAlez to nie problem - motocykl mozesz kupic bez ESP/ABS/Automat. Kupujesz co chcesz i potrzebujesz. Co innego w takiej CBR1000rr gdzie abs-u nie wylaczysz.. Jezeli masz gula ze kumpel na s1000rr lepiej hamuje/przyspiesza to pozostaje ci tylko szkolic umiejetnosci lub takowy motocykl zakupic a nie psioczyc ze ten czy tamten na bmw to jest **** nie kierowca bo ma elekronike na pokladzie. Normalnie nie rozumiem takich komentarzy. Co innego jakby bmw oferowalo taki sprzet tylko z pelna elektronika nie dajaca sie do tego wylaczyc.
OdpowiedzKolego jestem jak najbardziej za postępem i gula nie mam bo nie jeżdżę na torach ani się nie ścigam z kolegami.Nie uważam też nikogo za d..pę nie motocyklistę bo ma moto bardziej nafaszerowane elektroniką niż moje.Po prostu moje pokolenie ceniło niczym nie okiełznaną moc i umiejętność zapanowania nad maszyną.Dla mnie im maszyna silniejsza(szybsza) i prostsza w budowie tym lepiej.Oczywiście,te wszystkie cuda z pewnością poprawią m.in.bezpieczeństwo ale moim zdaniem zmniejszają zawartość motocykla w motocyklu i satysfakcję że umie się zapanować nad bestią.
Odpowiedz