Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeNie rozumiem niektórych wypowiedzi ludzi którzy mówią, że wydech jest beznadziejny. Po pierwsze motor nie męczy na niskich obrotach uszów a na wysokich obrotach bardzo ładnie brzmi. Jego plus to bezpieczeństwo twoje i pasażera na popażenie nóg. To niewątpliwy plus dla kogoś kto kupił ten motocykl na swój pierwszy sprzęt bo chyba do tego celu świetnie się nadaje. Mam 12letnua córkę która jeśli będzie chciała może swobodnie wsiąść na motor w spodenkach i nie muszę się martwić że poparzy nogi. Teraz wiem będą wypowiedzi w stylu kto jeździ bez odpowiednich ciuchów- a No ten co zakłada kompletny ubiór by wjechać motocyklem z podwórka do garażu. Jesli chodzi o liniowość pracy silnika i ilość tolerancji na popełniane błędy początkującego kierowcy to ten silnik dużo potrafi wybaczyć. Kwestia wykastrowanie silnika z mocy.... zobaczymy za 15 lat czy te motocykle dalej będą jeździć bo ma to ogromny wpływ na żywotność jednostki napędowej. Ludzie ogarnijcie się trochę każdy by chciał kupić motocykl za 10 tysięcy który pali 4litry na 100 przyśpiesza w 2,5 do setki zamyka licznik na 300 km/h i ma pojemność 600cc. Jeśli chodzi o wygląd to powiem tak sporo ludzi mnie zaczepia co to jest za motocykl, podoba się innym, siedzi się na nim nisko, wiec jest dobra opcja dla kogoś kto nie jest wysokiego wzrostu. Mam moja pszczółkę w kolorze żółtym i bardzo fajnie mi się na nim uczy jeździć. Polecam komuś kto potrzebuje sprzętu do tego celu. Jest to mój pierwszy motocykl w życiu i nie boje się na nim jeździć pomimo zerowego doświadczenia to chyba może być dobra rekomendacja tego sprzętu. Pozdrawiam wszystkich kolegów.
OdpowiedzDobrze "powiedziane". Musisz pamiętać, że to "Ścigacz.pl". Oni wcześniej pisali, że 80 konna xj6 jest nudna i ma liniowy silnik, a niedawno pisali, że 50 konna CBF500 jest w zupełności wystarczająca i że jest to idealny motocykl do wszystkiego. Mam wrażenie, że jest tu jakieś rozdwojenie jaźni. I sami autorzy nie wiedzą co wcześniej pisali. Jak masz XJ6 to przejedź się gdzieś w salonie na CBF500 to zobaczysz o czym mówię - to są dwa różne światy, osiągów, kultury pracy silnika, itd.
Odpowiedz