Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeNie oszukujmy sie, mimo ładnych zdjec i tekstu pisanego przez zafascynowanego sprzetem autora, jest to tania i kiepska 125, nie majaca nic wspolnego ze sportowymi motocyklami tej kalsy pojemnosciowej.
OdpowiedzBo rozumiem, ze jeździeles juz tym sprzetem i wiesz lepiej?
OdpowiedzCzy jest dużo gorsza to się nie wypowiem ale zastanawia mnie jedna rzecz : zgodnie z opisem motocykl gładko się wspina na 115km/h .. i kosztuje około 6tys zl OK Ladnie ale dlaczego nsr125 (niestety nie produkowana) wkręca się na 150km/h na fabrycznym osprzęcie ( nie mowie tu o zmianach zębatek itp itd) czy to wyższość silnika 2T .? p.s na ebay nsr można nabyć już od około 1k funta za 1,5 masz motor w bardzo dobrym stanie P.S.S tak, nie jestem obiektywny bo posiadam Honde NSR 125r
OdpowiedzTak jak poprzednik napisał, Honda nsr 125 to 2t i ma aż 28.5 KM, a zipp to 4t i ma 11KM więc dużo mniej. NSR i tego zippa nie ma co porównywać, jednak obydwa motorki mi się podobają. Jednak NSR to zupełnie inna bajka, wątpię żeby wyprodukowali inną 125 porównywalną do niej (nie licząc Mito125)
OdpowiedzNSR jedzie dużo szybciej bo ma sportowy silnik 2T mocy prawie 30KM (czyli 2x tyle co ZIPP), jest przystowowana do tych prędkości i wogole nie da sie tych dwóch sprzetów porównać
Odpowiedz