Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeNie ma do niego części. Mam go już 2 lata. Kompletny brak części. Jedynie szczątkowo są dostępne np. boczna zabudowa, kawałek plastiku za 250 zł, masakra. Do tego pękają plastiki a szczególnie przedni błotnik. Kupiłem nowy i dalej to samo, więc skleiłem na ciepło. Mechanizm hamujący tylnego koła wytrzepany, zaciski nie odbijają, wszystko w mechanizmie wyrobione. Silnik dobry, to fakt.
OdpowiedzW opisie motoru http://www.scigacz.pl/Zipp,Pro,125,mistrz,kategorii,A1,12226.html, podają że tylna zębatka ma 44 zęby a to bzdura bo ma 42 zęby. Właśnie mam problem z kupnem przedniej i tylnej zębatki (zużyte). Kupiłem tylną nieoryginalną na 45 zębów ale o wiele cieńszą. Dużo nie brakowało a udałoby się założyć nowy łańcuch cudem zdobyty(oryginalny) na dwie zębatki, ale łańcuch okazał się ciut za wąski na dwie. Szlifować można było ale sam na to nie wpadłem, dopiero ktoś mi powiedział, już po założeniu. Więc jeżdżę na zużytej przedniej zębatce, odwróconej już nawet, tylnej nowej ale cieńszej i z trzema zębami więcej niż trzeba. Łańcucha nie zakładam nowego bo szybko się zużyje przy cieńszej zębatce. Co jakiś czas (raz na tydzień) naciągam łańcuch niestety i czekam od dwóch lat na części do niego bezskutecznie.
Odpowiedz