Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeNie jestem właścicielem tej hondy, ba nawet nią nie jeździłem, ale myślę, że bez problemu nadaje się do "normalnej jazdy, dla normalnych ludzi". Swoją drogą uważam, że o to właśnie chodzi, że każdy wybiera taki sprzęt jaki jemu pasuje. Jedni wolą ścigacze, drudzy cruisery i na tym właśnie polega cały fun.
OdpowiedzTo sie zgadza. Akurat ten sprzęt bardzo dobrze nadaje sie do codziennego użytkowania i na dojazdy do pracy.
OdpowiedzNie do końca bym się zgodził, hornet 600 tak - poręczny, zwinny w mieście nie do pobicia. A liter to wyraźna dedykacja w stronę dłuższych przelotów, gdzie faktycznie można polecieć na wysokim biegu i niskich obrotach nie narażając się na zajechanie drogi przez puszkę. Tylko dlaczego nie ma choćby szyby, o owiewce nie wspominając ??? GSR 600 jest świetny w mieście a w akcesoriach mamy szybę z deflektorem (!!!) więc na trasę też da radę. Jeśli macie jakieś przełożenia na Hondę - poproszę o wersję z owiewką.
Odpowiedzmam takiego litra i nie ma problemów z jazda po mieści i na trasę bez owiewek się nadaje, po co szyba ma popsuć linię. Nie tylko 600 składa się w winkle i na miasto po linii pojedzie. Bardzo dobry sprzęt. Polecam
Odpowiedz