Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNie bierzesz pod uwagę tego,że sprężyny się uklepują?? Że jest tolerancja statycznego sagu w którym sie możesz poruszać aby ustawić rider sag?? Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wiele parametrów ma wpływ na to jak działa zawieszenie. Motocykl jest zbudowany tak aby praktycznie każdy kierowca od 50kg do 100kg wsiadł i jechał. Dlatego jest tak daleki od ideału - jak byśmy mieli zbudować motocykl pod jednego kierowcę. Inaczej w gazecie napiszą,że motocykl źle się prowadzi itp pod większym ciężarem,że producent dał plamę itp...
OdpowiedzNo fakt, tego ze sprezyny zmieniaja swoje wlasciwosci wraz z uplywem czasu nie wzialem pod uwage (jak napisales "uklepuja") nie wzialem po uwage, w artykule tez nie bylo o tym mowy. Nie napisalem tez ze ze motocykl powinien byc zrobiony "jeden dla wszystkich". Chodzilo mi jedynie o to ze z artykulu nasunal mi sie wniosek ze rider sag moglby (i pewnie jest) ustawiony fabrycznie i skoro napieciem wstepnym nie mozna juz poprawic wlasnosci trakcyjnych maszyny to po co dawac pokretlo do jego ustawiania? No ale jak sprezyny sie "uklepuja" to fakt, trzeba pokrecic...
Odpowiedz