Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNiby dlaczego? widzisz tutaj jakieś drogie rozwiązania? Po jednej tarczy na kole. Stalowa rama. Najzwyklejsze w świecie zawieszenie z przodu i z tył. Zwykły widelec o standardowej średnicy. Wahacz z tył to zwykła prostokątna stalowa konstrukcja. Zawieszenia bez regulacji. W przypadku nakeda wszystko ograniczone do minimum. Tylko silnik jest nowa konstrukcją, ale Honda wykorzysta te jednostkę do napędu aż 3 modeli, co obniży koszty. Aż się prosi aby cena nowego nakeda była niższa od ceny CBF600N.
OdpowiedzTo że się aż prosi o to by były tańsze od cbf nie znaczy że takie będą.
Odpowiedz