Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Poka¿ wszystkie komentarzeNaprawde glupawa dyskusja. ABS, kontrola trakcji itd. sa wbudowywane w motocykle z powodow marketingowych i to powinien chyba kazdy rozumiec. Jesli chce sie wejsc na rynek, to trzeba wyprodukowac cos, co sie bedzie roznic od obecnych produktow. Najbardziej sa mi sympatyczni Ci, ktorzy mowia z poblazaniem o innych (np. kierowcach 1000-ow) jezdzac rowniez motocyklami, ktore przerastaja ich wlasne mozliwosci. Gdzie chcecie zrobic granice? Przy 600-kach, Enduro, a moze zabronic jazdy motocyklami? Snob, warjat lub jakby go nie nazwac zawsze bedzie sie glupio zachowywal, jak nie na motocyklu to w Porsche. BMW napewno nie bedzie jakims codem, ale z pewnoscia jest to bardzo dobry motocykl sportowy i tak samo dla ludzi jak nowa R1 lub inny fabrykat.
Odpowiedzjakby cie ABS i ESP ocalil od gleby 6 razy to nie mowilbys ze to tylko marketing. Od razu widac jak duzo kilometrow zrobiles na moto z takimi systemami.
Odpowiedz