Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeNajlepszy wybór na początek, mówię z własnego doświadczenia. Zamiast rzucać się od razu na kat. A, postanowiłem kupić tego Bartona i pojeździć na kat B, korzystając ze zmiany przepisów. I to była świetna decyzja, bo nawet te 11 koni wymaga sporej wprawy i umiejętności. Uczyłem się jeździć na placach, wiejskich drogach, a dopiero później przeniosłem się do miasta. Przejeździłem cały poprzedni sezon na 125 i co się w tym czasie nauczyłem to moje. Do kursu i egzaminu kat. A podszedłem na pełnym luzie, ogarniając maszynę w pełni. Miłe uczucie :) W tym sezonie śmigam na CB 500 i pewnie wiele głupich błędów udało mi się uniknąć tylko dzięki temu, że wcześniej jeździłem na stodwudziestcepiątce.
OdpowiedzDodam jeszcze, że również idealne moto do rozpoczęcia nauki o budowie i serwisowaniu. Silnik taki sam jak w popularnych Z/K/ZK125 (popularny klon hondy cg125 = pełno łatwo dostępnej dokumentacji i poradników) a udało mi się nówkę wyrwać za zaledwie 3,5 tysiąca więc nawet jak coś spatrtolę to nie będzie wielkiego płaczu. A odległość do najbliższego serwisu zmusiła mnie właśnie do samodzielnego zajęcia się moto.
Odpowiedz