Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeNa trasy nie jezdzi sie takim motocyklem. Czasy gdy cala rodizna jechala maluchem do Bulgarii na wakacje juz sie skonczyly. Uwazam, ze na trasy najlepszy jest motocykl o poj. 1000 mm^3 i wiecej. I wcale nie chodzi o predkosc :)
OdpowiedzNo ale to nie chodzi w trasę typu objazd po Bałkanach z kuframi czy wyprawa na Nordkapp, miałem na myśli poza miejską jazdę, weekendowy wypad na mazury, sytuacje, gdzie musisz czasem coś sprawnie wyprzedzić, polecieć bez spiny te 130-140 na autostradzie itp. Ktoś, kto się nastawia na taki sprzęt nie będzie przecież tylko w korkach jeździł. A do litra nie porównuj w tym konkretnym przypadku, bo ktoś przymierzający się do tych poj raczej nie rozważa wyboru pomiędzy 300ccm a 1000ccm, nawet bazując na Twojej sugestii( z którą nie do końca się zgadzam ale to już osobny temat).
OdpowiedzCzęsto jeżdżę z Warszawy na Mazury, ale lekkiej kawalerii na tym szlaku nie spotykam :) Po Warszawie i do Zegrza, przy nie kłopotliwej i taniej eksploatacji ( w serwisie BMW???) - tak rozumiem sens i obszar eksploatacji takiego motka.
Odpowiedz