Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNa pewno poczynione zmiany wyjda gixowi na dobre. Wydech w modelu 2011 był okropny dlatego producent do wszystkich testów porównawczych dawał gixa z akcesoryjnymi kominami Yoshimury. Może teraz nie beda sie wstydzic wydechu. Jako że model 2011 był raczej pod koniec stawki w testach to i modelowi 2012 nie wróże rewelacji. Patrząc na wykres właśnie BMW S1000RR a Gixa 1000 widac kosmiczną różnice w mocy i krzywej momentu... Szkoda że suzuki tak jak reszta stawki zbagatelizowała problem co pewnie odbije sie na sprzedaży.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza