Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeNARESZCIE!!! Panowie ze swoimi R1kami, CBRkami, ZX10kami, GSXRami i innymi badziewiami mozecie juz dawac ogloszenia sprzedazy swych ruamkow. 155 KM przy 10,000 obr ( z V2!!! ), niecale 200 kg ( z paliwem i plynami - japonczycy podaja masy "na sucho " - czyli nawet bez oleju w silniku). Zawieszenie WP, PROFESJONALY amorek skretu, w pelni reulowane polozenie siedzenia, podnozkow, klamek, wysokosci raczek kierownicy, stalowe oploty hamulcow - czy ktorykolwiek japoniec ma to w standardzie... ? :) TAK sie buduje motocykl szosowo-torowy. Podobnie jak SuperDuke rozwalil konkurencje, tak RC8 zniszczy plastiki z japonii... Czekam teraz na wersje SuperDuka z silnikiem od RC8!!! KTM... Ready to RACE!!!
OdpowiedzTak się kolego składa, że mam YZF-R1 z 2007 r. i jakoś śpię spokojnie. Najbardziej bawi mnie jak o np. R1 wypowiadają się ludzie, którzy zwykle widzieli je na zdjęciach. Wsiądź, odpal i pojeździj, wtedy pogadamy. Ja zrobiłem już 11.000 km i nie mam żadnych powodów do narzekań. KTM jest o.k. i jak zwykle jest sprawą gustu, co kto woli. Dla mnie YZF-R1 jest the best.
OdpowiedzPożyjemy i zobaczymy.Popatrz na mistrzostwa swiata w Superbike.Japończycy radza sobie całkiem niezle z konkurencja.Nie mowie ze V sa złe,ale osobiscie mnie nie przekonuja.
OdpowiedzWitam po 2. V nie ma jóż w MOTO GP, DUCATI ma V4. Po 3 te motory mają bliżej nie okreśkoną moc powyżej 200 km. I co wy tam porównujecie. Podejżewam że zwykłe DUCATI ze zwykłą R1 na drodze to nie ma szans. Jak zrobi się normalniejsza pogoda to będę miał jazdę próbną na 1098 to napiszę coś więcej
Odpowiedz