Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeMysle ze najwiekszym problemem jest nazwa ktora sugeurje ze motocykl jest nudny. Dziwne zeby podbil serca motocyklistow w Polsce skoro kosztuje prawie 50 kPLN. Jesli juz ktos ma taki budzet na motocykl to raczej zainteresuje sie czyms innym, a o Husqvarna kojarzy mu sie raczej z kosiarkami do trawy.
OdpowiedzMyślę, że w Polsce nie brakuje ludzi gotowych wyłożyc 50k na motocykl (co potwierdzają wyniki sprzedażny BMW i Ducati). Problemy sa dwa. Po pierwsze nasi klienci kupują przede wszystkim dla lansu, bo fajnie jest mieć na baku logo BMW albo Ducati, a to jak moto śmiga to juz temat drugorzedny. Drugi problem to brak promocji przez co wiekszość ludzi, tak jak przedmówca, kojarzy tą zajebistą markę wyłącznie z kosiarkami...
Odpowiedz