Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarzeMy¶lê, ¿e "m³ody prezes" (mimo wieku konstrukcji) mo¿e jeszcze spokojnie wzi±æ pod uwagê Burgmana 650. Jest wiêkszy, mocniejszy, bardziej wygodny ni¿ wszystkie inne maxi razem wziête, szybszy i ma lepsze wyposa¿enie standardowe. A ponad 7.000, które zostanie w kieszeni po jego zakupie z racji ni¿szej od T-Maxa ceny, mo¿na przeznaczyæ na naprawdê pierwszorzêdne ciuchy i garnek z najwy¿szej pó³ki. Mam takiego Burga ponad 2 lata i jestem super zadowolony. Mimo gabarytów spokojnie daje radê w mie¶cie, a stabilno¶æ w trasie jest super. Jest równie¿ ogromne miejsce dla pasa¿era, dziêki czemu moja bia³ka nie ma powodów do narzekañ. T-Max, to raczej sprzêt dla osoby, która nie bêdzie wozi³a pasa¿erów i raczej nie bêdzie siê wybiera³a za miasto. To skuterowy odpowiednk naked'a 600, tyle ¿e ponad 10 tys. dro¿szy. Czy warto a¿ tyle dop³acaæ?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza