Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeMyślę , że 80 km pętli + dwie próby po 5 km nijak się mają do dłuższego Cross Country . A możliwość startu na ogumieniu crossowym daje szansę tym wszystkim amatorom , którzy chcieliby wystartować w Enduro a ze względu na dosyć szczególne wymogi rajdów terenowych nigdy nie mogli tego zaznać . Nie wszyscy przyjacielu są w takim komfortowym położeniu że stać ich na zmianę opon w zależności od charakteru imprezy , to niby dlaczego mamy odmawiać im prawa startu . W Czechach w Enduro możesz wystartować bez problemu na każdym rodzaju ogumienia a frekfencja w tych rajdach sięga 300 osób. mam nadzieję , że spotkamy się w Siemiatyczach i będziemy mogli wymienić swoje opinie na żywo . Serdecznie zapraszam - Tomek W. ( kierownik zawodów )
OdpowiedzZle sie zrozumielismy. Mam wielka nadzieje, ze juz w przyszlym roku komisja ( na Wasz wzor ) zmieni regulamin i dopusci aby mozna bylo jezdzic "crossem" lub chocby zrezygnowac z opon enduro - to juz 200zl taniej !!! Mozna za to kupic paliwo+nocleg+jedzenie itd I szczerze mowiac jezeli tak sie nie stanie to enduro pojdzie dla mnie w zapomnienie. Ale nie jestem za tym, aby coraz to bardziej upraszczac trase i proby.
OdpowiedzDokładnie. To rewelacyjny pomysł i myślę, że tylko i wyłącznie przyczyni się do rozwoju sportu. Miejmy nadzieję, że inni organizatorzy pójdą w Wasze ślady!
Odpowiedz