Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarzeMusisz wzi±æ pod uwagê ¿e wszystkie motory GS s± jednak na Strasse a ma³o na Gelande. Czyli raczej teren dla nich to szutrowa droga a nie b³oto, ¿wirownie czy góry. Te motocykle s± do¶æ ciê¿kie i wyg³upy na nich koñcz± sie do¶æ powa¿nymi i drogimi awariami. Du¿y GS to motocykl turystyczny do jazdy po drogach utwardzonych i nieutwardzonych (ale jednak drogach) a ma³y to motor podmiejski i dla nie¶piesznej turystyki. Oba reprezentuj± kategoriê SUV z terminologii samochodowej. Opona terenowa pozwoli na jazdê w piachu i na trawie z du¿o wiêksz± pewno¶ci± ale nie odejmie motocyklowi 50 kG. A to wszystko wiem, bo ma³ego GSa mia³em a du¿ym te¿ je¼dzi³em.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza