Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeMotocykl fantastyczny. Trzeba się w niego wjeździć, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów zaczyna się odwdzięczać. Silnik fenomenalny, pięknie zbiera się z dołu i nie traci siły na wyższych obrotach (nie lubi maksymalnych obrotów). Skrzynia biegów - hmm chyba jedyny mankament (no i oczywiście kanapa) tego fajnego motocykla. Jeśli się do niej przyzwyczaimy jest do zniesienia, ale jezdziłem motocyklami z duuuuuuuuuuuuuuuużo lepszą skrzynią biegów. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to jak na enduro zachowuje się fantastycznie. Czy to asfalt czy szuter czy ciut cięższy teren jest naprawdę fajnie. Regulowane zawieszenie, z tyłu pneumatyka o dużych możliwościach (czasami denerwują lekkie ubytki powietrza albo utwardzanie się podczas rozgrzewania zestawu) ale ogólnie pomysł godny uwagi. Przeloty na trasie na poziomie 150km/h nie stanowią problemu (to jest hard enduro !!!). W terenie naprawde zwinny. Proszę zauważyć, że jest to cięzki motocykl i daleko mu do zwinności crossa o masie 90kg, ale jak na swoją masę jest naprawdę OK. Polecam z czystym sumieniem ale tylko osobie wysokiej. Motocylk projektowany jest pod wysoką osobę. Ja mam 191 cm i jest mi naprawdę wygodnie. Wykonanie motocykla - fenomenalne. Nie powiem, że KTM czy Yamaha to kiszka bo to też doskonałe motocykle. Jeździłem Tenere czy 690 i są doskonałe ale ja akurat wybrałem BMW i jestem zadowolony. Pierwsz motocykl przy którym nie korci mnie do zamiany na inny :) Polecam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza