Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeMoim zdaniem to spore znaczenie ma też poziom umiejętności obydwu motocyklistów, bo nawet jeśli mieli ten sam poziom, a ten dalej śmiga na swojej BMW a tamten kupił nowe moto, z którym jeszcze do końca się nie oswoił :) Nie mniej jednak ważne jest to że BMW faktycznie pokonało Kawasaki H2 Ale z słynnym Kawasaki H2R nie miała by szans :D
OdpowiedzA moim zdaniem Bmw s1000rr moc 198 KM waga 204 kg. Kawasaki H2 moc 200 KM waga 238 kg. Co do umiejętności to o czym my mówimy, autostrada . O umiejętnościach to możemy porozmawiać gdyby ten film był z toru ale i tam kawa dostała by baty, masa, masa i jeszcze raz masa. A dla zauroczonych super sprzętem H2R. Opis producenta „na każde 15 godzin pracy silnika powyżej poziomu 8000 obr/min, silnik wymaga inspekcji. Na każde 30 godzin pracy, dół silnika ( czyli wał korbowy, tłoki i takie ) wymaga rozebrania, gruntownego przebadania i wymian w razie konieczności”. Motocykl jest sprzedawany bez gwarancji, a właściciel przyjmuje do wiadomości, że wszelkie naprawy są wyłącznie jego kosztem.
OdpowiedzH2R jest bardzo wysilony wiec nic dziwnego. Ja tam polecam od kompresora Turbine. Uzytkuje Suzuki GSX-R 1000 Turbo+Nitro i jestem zadowolony :) ciezej w zakretach jest niz przed przerobka ale S1000RR po modach lajtowo wciaga, a kolega niema seryjnej S'ki
OdpowiedzE tam , Turbo+Nitro.... Polataj sobie z S1000RR wyposażoną w akcesoryjny zestaw Turbo f-my Hole Shot Racing, a się zdziwisz. Poza tym w świecie Turbo+Nitro rządzi Hajka :)
Odpowiedz