Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeMoim zdaniem, na drugi motocykl nadaje się już prawie każdy klasy 600, może i litr. A, możecie mi wierzyć, ja jestem raczej z tych, którzy temperują zapał kandydatów na motocyklistów w stylu "kupie sporta na pierwsze, ale nie będę odwijał". Przede wszystkim po jakimś roku - dwóch - obycia z małym motocyklem można się już trochę nauczyć, zrozumieć temat przyczepności opon, hamowania, jazdy w deszczu, z pasażerem itp. Poza tym - zaczyna się takiemu motocykliście klarować preferowany styl jazdy. Czyli można już wybierać nie tylko kierując się swoimi wyobrażeniami, ale też doświadczeniem :) Piszę to bo brakuje mi tutaj np. CBR 600RR, Czy 600 F4i, które są świetnymi i łatwymi w okiełznaniu motocyklami sportowymi (RR to moje trzecie moto). Wcześniej miałem Thundercata, który uchodzi za łagodny, ale ma ZA dobre hamulce i ciężko się prowadzi (dramatyczny moment prostujący w zakręcie), aczkolwiek jest rewelacyjny do turystyki. A to niby Thundercat jest przykładem odpowiedniej maszyny dla nieobytych motocyklistów - ja CBR uważam za łatwiejszą do prowadzenia. To się tyczy oczywiście innych mniej jadowitych sportów. Pozdrawiam!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza