Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeMoge to zrozumiec ze moze rzeczywiscie Triumph jest mniej wygodny niz Honda ze wzgledu na wysokie podnowki, nisko osadzone raczki, twarde zawieszenie i honda wypada tu lepiej, ale nie pisz ze CBR600R to motor na dluzsza traske... Jakos ciezko mi sobie wyobrazic pyknac CBR 1000km w jeden dzien, ok sa tacy co robia, ale im tylko wspolczuje bo tam przyjemnosci z jazdy juz brak!!!
OdpowiedzNo trochę przesadziłem że to wygodne jest. Ale jak się jeździ na codzień na D675, a potem usiądzie się na takiej cebrze to mi siewydaje jakbym na turystyku siiedział ;)) Fakt że niektórzy robią dlugie trasy na CBR , za to nie słyszałem żeby ktos Daytonką tysiaka strzelił ;)
Odpowiedz