Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeMnie najbardziej interesuje spalanie przy takiej codziennej jezdzie. Takie zyciowe - dynamiczna jazda moze nie caly czas pod czerwonym polem ale na pewno nie delikatne glaskanie manetki i mulenie silnika by jak najmniej wychlapal:) Bo to co w katalogach podaj± (róznie, czasem ponizej 5L, nie pamietam o jaki dokladnie model z tym ktmowym silnikiem chodzi) to chyba oni osi±gaj± na hamowni. Czasem sobie mysle na co bym zamieni³ mojego duzego DL i przychodzi mi najczê¶ciej KTM do g³owy - V-strom ma ten plus ze bez specjalnego zamulania zadowala sie okolo 6 - 6,5 l wachy. Dla KTMa 8-9 jeszcze bym przebolal, ale 12stu literow to juz chyba nie:D
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza