Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem trochę przypadkowo RN22 i to model z kontrolą trakcji. Po twoim komentarzu z ciekawości sprawdziłem co napisano w tesci testu na ścigaczu. No i wszystko sie zgadza. Dobra ergonomia i podwowie, słaby silnik, jeszcze gorsza kontrola trakcji. Przeciez tam jest napisane wyraźnie ze to motocykl torowy nadający się do AMATORSKIEGO jeżdżenia po torze. Trzeba nauczyc sie czytac ze zrozumieniem.
Odpowiedzja z kolei czytałem starszy artykuł, o kipiącym mocą silniku, ale dla mnie AMATORA ten silnik to padaczka, a nie jestem Benem Spiesem czy Sykesem http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,Big,Bang,9637.html
OdpowiedzNo tak, ale to był początek 2009, kiedy w salonach nie bylo jeszcze takich petard jak S1000RR i RSV4, bo w tym roku wchodziły dopiero na rynek. A w teście który przytaczasz brał udział sam Marek Szkopek, który twierdził że R1 to topowy sprzet do wygrywania (bo w tamtym okresie to był topowy motocykl). To co, Szkopek też nie ma pojęcia?
Odpowiedztylko , ze ja ten artykuł czytałem 2 lata temu.Szkopek pojęcie ma, ale artykuł grubo przesadzony, typowe wprowadzanie klienta w błąd. w każdym bądź razie rn22 nie nadaje się na tor żeby cos ugrać w tej dobie
Odpowiedz