Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeMarian .Pierwsza inicjatywa to zbudowanie zespołu szkoleniowego i wybór odpowiednich ludzi do reprezentowania dyscypliny wyscigów motocyklowych w głownej komisji motocyklowej w PZM.O patologii szkoleniowej juz kiedyś zabierałem głos na łamach scigacz jako list otwarty ,bez odpowiedzi.Co do reprezentowania dyscypliny przez obecnego przewodniczacego to powiem z mojego doswiadczenie .Zgłosiłem kilka lat temu chęć organizacji klasy młodziezowej 125,udałem sie do Włoch tam porozmawiałem z niezyjacym juz szefem MV Agusty i otrzymałem ofertę cenową na motocykl cagiva mito 125 w specyfikacji sport w cenie 13.500 pln brutto czyli 50 procent ceny detalicznej. Co usłyszałem od obecnego przewodniczacego P>Mieczysława Kałuży cytuje..po 5 tysiecy od jednego wyscigu i robimy klasę...na moją odpowiedz że to jest niezasadne kolejna odpowiedz...przecierz to będzie swietna reklama i za to się płaci...;D. Ręce mi opadły i poszedłem do psychologa po poradę :D co robię nie tak ,ale poczekałem do zeszłej jesieni i zadałem publiczne pytanie czy ten przewodniczacy wie ile wyscigi motocyklowe otrzymują dotacji z budzetu kilkuset tysiecy pln przeznaczonych przez PZM na motocykle.Przewodniczący nie potrafił tego powiedzieć po skończonym sezonie !!!!!a nastepnie na kolejnym spotkaniu się nie pojawił czym powalił na rok 2011 przygotowania do klasy młodziezowej 125,co bylo widac w sezonie.Nadmienie tylko ze tkwi na stanowisku od kilkunastu lat.Wnioski proszę wyciągnąć samemu.
OdpowiedzPanie Wajda, Czym możesz Pan się pochwalić? Wygraniem Pucharu WSK wokół komina w latach 80? To już nie te czasy i powinien Pan dać sobie spokój. Motocykle nie są już tak prymitywne jak kiedyś i zmieniła się trochę technika jazdy... A Pan dysponujesz doświadczeniem z poprzedniej epoki. Szukasz Pan se roboty?:) załóż Pan szkołę nauki jazdy na prawo jazy kat A bo już tylko na tyle tylko się Pan nadajesz. Poza tym szczerze mówiąc obserwuję Pana wpisy od dłuższego czasu i szczerze powiem że według mnie jesteś Pan zwykłym, klasycznym pieniaczem który nic tak naprawdę nie zrobił dotychczas (nawet nie chce mi się wymieniać przykładów) Mało tego - zaryzykuję stwierdzenie że usilnie knujesz Pan jak się nie narobić i zarobić na wyścigach a przede wszystkim żerujesz Pan na świeżych naiwnych zawodnikach -BO GDZIE SĄ CI KTÓRYCH" PROWADZIŁEŚ" "TRENERZE"? ROBIĄ KARIERĘ MIĘDZYNARODOWĄ SKRYWAJĄC SIĘ POD OBCOJĘZYCZNYMI NAZWISKAMI? Panie Wajda - daj Pan se już spokój...
OdpowiedzTak dla porządku skoro ruszyłeś ten temat nie o tym rozmawiamy ale skoro poruszyłeś.W latach osiemdziesiatych ubiegłego wieku konkretnie 83 -85 jezdziłem simsonem w młodziezowej klasie z której wyszli miedzy innymi Tomek Kędzior i Tomasz Golob,ja zas wyjezdziłem tytuł Mistrza Polski i Vicemistrza Polski.Nastepnie zbudowałem sobie motocykl i jezdziłem w klasie 250 i nie była to WSK;D W latach zas 90 ubiegłegoo wieku jezdziłem taką-wsk-ą 90 koni mech. i pojemnosci 250 cc z czasem na poznaniu 1.44.dla porząku podam ze superbiki jezdziły czas około 1.47;),ostatnio mój podopieczny przyjechał na pierwsze zawody w zyciu i wygrał odwójną runde pretendent po prostu proszę sprawdzićwidzisz nie"szukam se roboty" tylko serdecznie zapraszam na treningi Speed day na tor poznań.Myslę ze nie bedziesz miał odwagi przedstawić się publicznie,ale dzentelmensko obiecuje ze porozmawiamy osobiscie i chetnie uzyczę Tobie swojego doswiadczenia. No to co przyjmujesz zaproszenie?
Odpowiedzi jeszcze się przyznał:)
Odpowiedz