tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Marek Przybysz - osiągnięcia i plany na 2007
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Marek Przybysz - osiągnięcia i plany na 2007

Autor: Luigi Saladini, Beavis 2006.12.20, 10:53 Drukuj

Podsumowanie sezonu 2006, a także plany na przyszły rok. Wszystko w wywiadzie z Mistrzem Polski Enduro w klasie E2. Wywiad publikujemy przy współpracy z ZYCH OFFROAD. Życzę miłej lektury!

Oto co miał do powiedzenia Maro:

Sezon 2006

Bardzo udany sezon, zarówno w motocrossie (V-ce Mistrz Polski), jak i w enduro (Mistrz Polski). Pozostaje niedosyt, jeśli chodzi o Mistrzostwa Europy w Enduro, ponieważ brakowało stabilności formy. Mimo że potrafiłem nawiązywać walkę o miejsce w pierwszej 5, to zbyt często popełniałem proste błędy, które skutecznie cofały mnie w klasyfikacji. Bez wątpienia ogromny wpływ na brak precyzji miał fakt, iż w Enduro startowałem na motocyklu podstawianym tylko na zawody (brak styczności z motocyklem na treningach), co uważam za kompletny absurd, lecz tylko na tyle mogłem liczyć ze strony M. Wróbel Racing Team.

Jeśli chodzi o motocross wyglądało to jeszcze gorzej. Sprawa moich startów rozwiązała się w piątek przed zawodami w Człuchowie. Za sprawą niedomówień z dotychczasowym sponsorem okazało się, że nie mam motocykla i start w 1 eliminacji stanął pod znakiem zapytania. Na szczęście udało mi się zawrzeć umowę z ZYCH OFF ROAD i Tomek Zych dostarczył motocykl na zawody, wtedy odetchnąłem z ulgą. Początkowo jeździłem poniżej oczekiwań, ale w miarę upływu sezonu było już tylko lepiej, o czym świadczy wynik końcowy. Szczerze mówiąc tegoroczny tytuł V-ce Mistrza MX jest dla mnie bardziej satysfakcjonujący, niż wcześniejsze tytuły, ponieważ nie wielu wierzyło, że Husqvarna może walczyć o podium.

Plany na sezon 2007

Jeszcze nigdy sprawa nowego sezonu nie była tak klarowna jak dziś. Za sprawą współpracy Automobilklubu "GŁOGÓW" oraz ZYCH OFF ROAD dysponuję już nowym motocyklem TC 510. Do rajdów Enduro przygotowujemy TE 510. Oznacza to zmianę klasy w Enduro na E3 i to co najważniejsze, czyli jazdę jedną marką motocykla w obydwu dyscyplinach. Powstaje Team sponsorowany przez ZYCH OFF ROAD, w którym mam grać kluczową role jako zawodnik oraz zająć się szkoleniem młodszych podopiecznych, którzy zostaną do niego włączeni.

Priorytetowym celem dla mnie będą ME w Enduro, gdzie chcę walczyć o pierwszą trójkę w klasie E3, starty w MP Enduro stoją pod znakiem zapytania ze względu na problemy z organizacją oraz fakt, że atmosfera tych rozgrywek często odbiega od sportowych standardów. W motocrossie poziom rośnie z miesiąca na miesiąc, więc powtórzenie wyniku byłoby satysfakcjonujące, co nie znaczy, że nie będę starał się zmniejszyć dystansu do Zdunka. Na pewno to nie będzie łatwe, tym bardziej, że każdy chce tego dokonać. Team ma na celu promowanie marki poprzez walkę w klasyfikacji sponsorskiej. Skład drużyny nie jest jeszcze ustalony, ale wiadomo, że ZYCH OFF ROAD chce kreować młodych, przyszłościowych zawodników. Treningi, które będę organizował dla członków zespołu, będą odbywać się na moim torze w okolicach Polkowic, gdzie przygotowujemy zaplecze do szkolenia zarówno MX, jak i Enduro (zapraszam wszystkich zainteresowanych).

Ocena motocykla Husqvarna TC 510

Nie ukrywam, że podchodziłem do Husqvarny z dystansem, tym bardziej, że miałem krótki i niezbyt przyjemny epizod ze sprzętem tej marki w sezonie 2000. Tym razem okazało się, że fabryka nie marnowała czasu, wprowadziła i nadal wprowadza zmiany, które powodują, iż motocykl kompletnie standardowy nadaje się z powodzeniem do wyścigów w MP. Zajmując pozycje za sterem Huski ma się wrażenie, że jest to wysoki i nieporęczny motocykl, wrażenie to po kilku okrążeniach ustępuje uczuciu wygody i precyzji prowadzenia. Standardowe zawieszenie mile zaskakuje zarówno na torze, jak i na odcinkach endurowych, a szeroki zakres regulacji pozwala je nieźle dostosować do warunków.

Nieco kapryśny w regulacji bywa tylny teleskop (OHLINS) i trzeba się z nim troszkę podroczyć. Silnik co prawda nie należy do najlżejszych i najmocniejszych, ale za to nie próbuje za wszelką cenę zrobić Ci krzywdy i oddaje swą moc już od dolnych obrotów bardzo stabilnie i precyzyjnie, bez nagłych napadów wściekłości. Ciężar silnika na szczęście idzie w parze z jego wytrzymałością, więc nie ma obaw o wypalone zawory, wyskakujące biegi, czy częstą wymianę łańcuszka rozrządu. Dodajmy do tego hydrauliczne sterowanie sprzęgła, grubą kierownice (z możliwością zmiany wysokości), atomowe hamulce i mamy motocykl w pełni wyczynowy za w miarę rozsądne pieniądze.

Przygotował: Luigi Saladini (MotoX.com.pl)
Foto: Tomasz Zych (Zych Off Road

Dane:
Marek Przybysz to zawodnik Automobilklubu „GŁOGÓW", który w sezonie 2006 i 2007 reprezentuje barwy TEAMU HUSQVARNA ZYCH OFF ROAD.

Data urodzenia:
29.03.1979

Dotychczasowe osiągnięcia sportowe:

1997
V-ce mistrz polski MX junior
V-ce mistrz polski END junior

1999
II V-ce mistrz polski MX open
V-ce mistrz polski END junior

2000
mistrz polski END junior
II V-ce mistrz europy END junior

2001
II V-ce mistrz polski MX open
mistrz polski enduro
srebrny medal na six days

2002
mistrz polski MX open
mistrz polski END
złoty medal na six days

2003
V-ce mistrz polski MX open
mistrz polski END
srebrny medal na six days

2004
mistrz polski END
złoty medal na six days

2005
V-ce mistrz polski MX open
V-ce mistrz polski END
II V-ce mistrz europy END
złoty medal na six days

2006
V-ce mistrz polski MX open
mistrz polski END
zloty medal six days

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę