Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeMam wrażenie, że gdzieś już czytałem fragmenty tego tekstu przy okazji zagłębiania się w temat MYT ;) Fajnie pokazuje obraz "od kuchni", jednak chciałoby się więcej. Tekst traktuje raczej o kosztach i ewentualnych problemach... Spodziewałem się tekstu treści trochę bardziej "jak to jest". Tym, co myślą, że będzie za darmo od razu można podziękować. Niemniej z pewnością obniżenie kosztów wpisowego do możliwości posiadacza piętnastoletniej maszyny było by zdecydowanie bardziej wskazane. Przygotowanie motocykla, opony, klocki oleje i paliwo... Myślę, że tego nie można liczyć na czysto amatorskim poziomie, bo te i tak są potrzebne do normalnej jazdy. Zakładając rzecz jasna, że homologowane ogumienie będzie dopuszczone. Co do podniesienia limitu wiekowego maszyn, to jest mi wszystko jedno... Tylko przesunięcie granicy o 5 lat zaowocuje faktem, że nie będzie to już motoyoungtimer, bo nie wiem, czy 600RR można nazwać youngtimerem. Jedno, co trzeba zrobić tak na prawdę to zmniejszyć wymagania i obciąć kwoty, jakie trzeba wyłożyć. Reszta zrobi się sama :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza