Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 33
Pokaż wszystkie komentarzeMam taki problem . Gdy pierwszy raz jade skuterem to rozpędza mi sie normalnie i wgl , ale gdy zatrzymam się i chce dalej jechać to strasznie mi sie muli i nie wiem co jest . Ostatnio czyściłem gaźnik , filtr paliwa i powietrza i nic nie pomogło . Powiedzcie mi , co może być nie tak
Odpowiedzmusisz wymienić gażnik to właśnie jest przyczyną
OdpowiedzSzanowni Państwo. Zajmuję się Serwisem i Testowaniem Skuterów. Otóż... Skuter jak ma muła, to dostaje gaźnik za dużo paliwa i trzeba mu dać więcej powietrza, zaleleży też od filtra, gyż jak masz zaolejony, brudny, to będą problemy, ja jeżdżę bez i ma kopa, ale założę stożkowy, bo robiłem różne filtry i nie chciał iść. W kopułce gaźnika wyciągasz iglicę i zmniejszasz dawkę paliwa zmieniajac przełożenie opaski metalowej i nie zgób jej.
Odpowiedza możesz napisać czy to jest 2 suw czy 4 suw?... i powiedz mi czy jak go odpalasz jak jest zimny, to pracuje na biegu jałowym i się nie wyłącza...czy jak go odpalisz to Ci się od razu wyłączy... bo jeśli masz 4 suwa i mówisz że czyściłeś gaźnik to odpal skuter przejedź się nim jakieś 3km i nie gaś skutera tylko na samym dole w gaźniku masz skład mieszanki, skręć śrubkę od mieszanki w lewo do samego końca, ale lekkim oporem, nie pozwól żeby Ci się skuter wyłączył i odkręć półtora obrotu w prawo... tak masz prawidłowo ustawiony skład mieszanki... poczekaj jakąś chwilkę i skuter będzie sam już pracował na biegu jałowym... i zrób kolejne 3km... jeśli kłopot zniknie to znaczy że źle wyregulowałeś mieszankę w gaźniku. Jeśli po przyjechaniu 3km kłopot powrócił to dotknij ręką czy ssanie jest mocno ciepłe... jeśli jest bardzo ciepłe to działa, a jeśli jest letnie to znaczy że jest uszkodzone i nie działa tak jak powinno... ale uwaga... nie raz ssanie może byś ciepłe i też nie działa... żeby sprawdzić czy ssanie działa prawidłowo to je wymontuj z gaźnika i poczekaj kiedy jest zimne...kiedy będziesz podłączał ssanie do akumulatora od skutera, to zwróć uwagę jak wychodzi igła od ssania, musi wystawać jakieś 10mm, jeśli chodzi o przewody że jest żółty i zielony i nie wiesz który to właściwy (+) albo (-) to nie jest istotne obojętnie który podłączysz do akumulatora... kiedy ssanie zrobi się bardzo ciepłe i igła się wysunie dodatkowo jakieś 4mm to znaczy że jest wszystko ok, ssanie działa poprawnie... 2 suw... jeśli chodzi o gaźnik 2 suwa to on nie co inaczej pracuje... a więc tak gaźnik posiada dwie śrubki do do składu powietrza i paliwa... ale również trzeba je ustawić na półtora obrotu... a 2 suw też ma ssanie to też sprawdź czy ono jest dobre podłączając do akumulatora i wszystko tak samo działa jak ci opisałem przy 4 suwie... jedyny haczyk jest taki że jeśli ci muli obroty podczas postoju to przy gaźniku masz zamontowany króciec wymontuj gaźnik i króciec a następnie na silniku masz zamontowany zawór membranowy... wykręć i zobacz jakie są jeśli do siebie przylegają to są dobre, a jeśli odstają to są zużyte i trzeba je wymienić... jeśli potrzebujesz jeszcze jakiś wskazówek to pisz a na pewno ci pomogę... a powiedz mi od kiedy Ci się tak dzieje... pozdrawiam....
Odpowiedz