tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Mam taki problem . Gdy pierwszy raz jade - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 33
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Szymon 13.04.2012 13:47

a możesz napisać czy to jest 2 suw czy 4 suw?... i powiedz mi czy jak go odpalasz jak jest zimny, to pracuje na biegu jałowym i się nie wyłącza...czy jak go odpalisz to Ci się od razu wyłączy... bo jeśli masz 4 suwa i mówisz że czyściłeś gaźnik to odpal skuter przejedź się nim jakieś 3km i nie gaś skutera tylko na samym dole w gaźniku masz skład mieszanki, skręć śrubkę od mieszanki w lewo do samego końca, ale lekkim oporem, nie pozwól żeby Ci się skuter wyłączył i odkręć półtora obrotu w prawo... tak masz prawidłowo ustawiony skład mieszanki... poczekaj jakąś chwilkę i skuter będzie sam już pracował na biegu jałowym... i zrób kolejne 3km... jeśli kłopot zniknie to znaczy że źle wyregulowałeś mieszankę w gaźniku. Jeśli po przyjechaniu 3km kłopot powrócił to dotknij ręką czy ssanie jest mocno ciepłe... jeśli jest bardzo ciepłe to działa, a jeśli jest letnie to znaczy że jest uszkodzone i nie działa tak jak powinno... ale uwaga... nie raz ssanie może byś ciepłe i też nie działa... żeby sprawdzić czy ssanie działa prawidłowo to je wymontuj z gaźnika i poczekaj kiedy jest zimne...kiedy będziesz podłączał ssanie do akumulatora od skutera, to zwróć uwagę jak wychodzi igła od ssania, musi wystawać jakieś 10mm, jeśli chodzi o przewody że jest żółty i zielony i nie wiesz który to właściwy (+) albo (-) to nie jest istotne obojętnie który podłączysz do akumulatora... kiedy ssanie zrobi się bardzo ciepłe i igła się wysunie dodatkowo jakieś 4mm to znaczy że jest wszystko ok, ssanie działa poprawnie... 2 suw... jeśli chodzi o gaźnik 2 suwa to on nie co inaczej pracuje... a więc tak gaźnik posiada dwie śrubki do do składu powietrza i paliwa... ale również trzeba je ustawić na półtora obrotu... a 2 suw też ma ssanie to też sprawdź czy ono jest dobre podłączając do akumulatora i wszystko tak samo działa jak ci opisałem przy 4 suwie... jedyny haczyk jest taki że jeśli ci muli obroty podczas postoju to przy gaźniku masz zamontowany króciec wymontuj gaźnik i króciec a następnie na silniku masz zamontowany zawór membranowy... wykręć i zobacz jakie są jeśli do siebie przylegają to są dobre, a jeśli odstają to są zużyte i trzeba je wymienić... jeśli potrzebujesz jeszcze jakiś wskazówek to pisz a na pewno ci pomogę... a powiedz mi od kiedy Ci się tak dzieje... pozdrawiam....

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę