Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeMam t± ksi±¿kê i jest ona pobie¿nie napisana. Jest inna literatura o du¿o wiêkszym stopniu wtajemniczenia, napisana przez in¿ynierów, a nie zawodników.Ta ksi±¿ka to jedynie wstêp do tematu pracy zawieszenia, ale bez wiedzy pracy motocykla i techniki jazdy nie da siê dobrze ustawiæ zawieszenia. Pozdrawia
OdpowiedzZgadzam sie. Ksiazka, ktora wymienilem jest skierowana do szerokiego grona klientow. Pewnie dlatego wlasnie autor nie zaglebia sie zbyt mocno w szczegoly. Powolalem sie na ww. tytul poniewaz wydaje mi sie, ze tam w miare przystepnym jezykiem jest napisane, ze pokretla od low speed i high speed nijak sie maja do predkosci z jaka porusza sie motocykl, a jedynie pomagaja dopasowac prace zawieszenie do stanu nawierzchni po jakiej porusza sie motocykl - tak najogolniej. Mam wrazenie, ze z artykulu wynika inaczej: ''Speed - (ang. Szybko¶æ) znaczy praca przy du¿ych prêdko¶ciach. Ta funkcja wkracza dopiero do akcji, gdy np. motocykl porusza sie po bardzo nierównym terenie z du¿± prêdko¶ci±''. Probowalem wczesniej przedzec sie przez rozne anglojezyczne biblie o ustawianiu zawieszenia, ale to nie dla mnie. Zawodnikiem nigdy nie zostane, wiec wystarcza mi podstawy :)) Pozdrawiam
Odpowiedz