Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeMam M1800 od 2ch lat , nie kupuje tego tekstu. Wez oba, wyprobuj, i badz pewny ze poczujesz roznice. Jesli wsiadasz z M800 ok rozumiem - bo to postep w gore. To samo w dol nie dziala. Porownanie z tego tekstu to porownanei jablek z pomaranczami - oba to dobre, oba owoce - ale kazdy jest po prostu inny...chociaz owoc...
OdpowiedzDziała - to jak z kobietą - szczuplejsza lepiej się prowadzi i wygląda.
OdpowiedzWziąłem, wypróbowałem i owszem, masz racje, M1800 ma kopyto jak kastrowany ogier, ale M1500 po prostu lepiej jeździ :), po zakrętach rzecz jasna.
OdpowiedzPopieram "Trudno się temu dziwić, przecież za dopłatą można było kupić tytaniczną ciuchcię - M1800. Po co więc światu zmniejszanie litrażu w przypadku Intruza? Czy nie są to przypadkiem kolejne drzwi w lesie?" autor już sam sobie odpowiedział na pytanie :) reszty nie komentuję
OdpowiedzNo graf nie komentuj, autor mowi tez na koncu ze ten mniejszy lepiej sie prowadzi. chcesz sie tylko lansowac wez 1800, chcesz posmigac troche szybciej w zakretach tracac tylko pier...niecie na prostej to wez 1500
Odpowiedz