Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeMam 850tke z '98, zrobiłem na razie 12tyś.km, Mazury, Tatry, na torze. Sprzęt poza tym, że lubi łyknąć oleju (ok.2 litry od wymiany do wymiany może ubyć) jest naprawdę niesamowity i staram się być naprawdę obiektywny. Na torze po wykręceniu kołków z podnóżków można szurać wydechami (przód Dunlop Sportmax, tył Pirelli Dragon), nie wiem co to znaczy przegrzewające się tarcze ham.podczas jednego wyjazdu na torze potrafiłem zrobic 140km na ostro z uślizgami (kontrolujcie cisnienie w oponach bo łatwo można złapać highside'a) i nie czułem spadku siły hamowania. TDM turystycznie sprawdza sie niesamowicie, tylko trzeba wyższą niż fabryczna szybę,pokochać wibracje twina i mozna bez zmeczenia machnąć 600-700 km, wygodna pozycja, długie siodło wiec mozna sie dopasować, spalanie 5-6 l/100 trasa do 140 km/h, swietne prowadzenie w zakretach i hamowanie nawet awaryjne jest bezproblemowe, do szybszej jazdy można utwardzić sprzęt, do lekkiej turystycznej zmiękczyć (łatwo i szybko na postoju), 18tka z przodu dziury wybiera znakomicie, duży prześwit na krawężniki i wysoka pozycja to ideał również na miasto. Tyle ode mnie, pozdrawiam :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza