Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMa wersje limitowaną i zrobiłem nim 5000 km. Z dużą rezerwą podchodziłem do decyzji o zakupie-ciągłe nawyki, że jak motor to tylko japoniec. Dziś mogę powiedzieć, że cena do możliwości zabija. Nic nie można postawić obok dla porównania jeśli mówimy o nowym Sport Cruiserze w tej cenie. Zalety:dobrze zestrojone zawieszenie, wygodna pozycja, dobre osiągi i jedno z lepszych przyspieszeń wśród motorów o tej pojemności i klasie, niskie spalanie (średnio 5 l), silnik rewelka, duże możliwości regulacji zawieszenia, neutralność prowadzenia przy małych i dużych prędkościach, dlatego dobrze radzi sobie w mieście i dalszych trasach.Oczywiście ze względu na pojemność silnika długie wycieczki w dwie osoby będą męczyć ten silniczek.Jeśli chodzi o max prędkość, to w bezwietrzny dzień po schowaniu się za owiewką górna granica to 212-215 km/h, co jest bardzo dobrym wynikiem w tej klasie.Jeśli chodzi o usterkowość, to na razie standard-drobne uwagi nie mające wpływu na funkcjonalność, a jedyna poważna to uszkodzenie bieguna dodatniego w akumulatorze na skutek przegrzania przy wielokrotnym rozruchu ale to moja wina-za luźno dokręcona klema.Polecam też szybką wymianę lusterek fabrycznych i ewentualny montaż obrotomierza gdyż maszyna lubi obroty od 4000 wzwyż, wtedy najlepiej silnik oddaje moc i mamy całkowite wrażenie panowania.
OdpowiedzHeja! Mam takie came wrotki i również przejechałem 5000. U mnie bez uwag. Spalanie u mnie jest jednak większe. Na baku robię 200 km ... czyli mniej więcej 7 l na 100 km. No ale też poniżej 120 nie jeżdzę ;-) Polecam, bo i wygląda i się na nim super jeździ!
Odpowiedz