Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeŁadnie, pięknie, super ta Honda! ale nie na polskim rynku gdzie królują 15 letnie GS'y i GPZ'y. Z całym szacunkiem dla tych maszyn oczywiście. Nowe 250-ki przeznaczone są raczej na rynki, gdzie ludzie po pierwsze nie marudzą, że za mało HP, i że za tę cenę będzie miał 8 letnią cebrę od funfla, a to, to się znudzi po sezonie. Sporo komentarzy na temat 250-ek to, że małe i nie nadaje się do podróży. No kurde sami globtroterzy! Większość po prostu ma zbyt wysokie wymagania w porównaniu do zasobności portfela i potem biorą się te wszystkie rr1000 na allegro, gdzie olej nie wymieniany był od zmiany właściciela.
OdpowiedzProblem jest gdzie indziej, Honda, Kawa, Suzi, Yama, olali klientów szukających niskich pojemności oferując same duże, więc tę lukę wypełniły tanie marki, innymi słowy konkurencja z innych krajów Azjatyckich. Japończycy obudzili się z przysłowiową ręką w nocniku i teraz na siłę próbują odzyskać rynek, tyle że cenowo są nadal za wysoko
Odpowiedz