Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 38
Pokaż wszystkie komentarzeKupiłem motor dwa lata temu i notuje na kartce wszystkie tankowania, których miałem już wiele, bo przez owe dwa lata zrobiłem swoją 600-tką prawie 15000 km. Tankowałem wszystko i w różnych warunkach: 1500km autostrady, jazda po mieście, jazda przez Polskę, jazda do 100km/h i powyżej 160. Zawsze najlepsze wyniki spalania uzyskuję na Pb95, a tankuję tam, gdzie najtaniej, chyba że jadę dalej, to wtedy gdzie popadnie. Możecie się śmiać, że zapisuje od 2 lat każde tankowanie ale dzięki temu ja mam niezły ubaw z ludzi, którzy tankują "tylko V-Power" albo tylko "98", bo na 95 im się "motor nie zbiera". Ten artykuł utwierdza mnie tylko w moich obserwacjach i ośmiesza tych, którym motor zatankowany 95 "muli" i "nie ma mocy". Ah ta siła autoperswazji :))) Mój Bandit zalany V-Powerem lub 98 w cale nie ma większej mocy, a różnice w spalaniu są tak niewielkie (i to na korzyść 95), że od ostatniej wycieczki do Niemiec 700km w jedną stronę na V-Powerze, nie zatankuję już nic innego niż Pb95.
OdpowiedzGorąco polecam przeniesienie notatek do motostat.pl lub podobnego serwisu — łatwiejsze w organizacji, przeliczanie z automatu, przejrzyste w formie, a i my będziemy mogli zapoznać się z Twoimi rezultatami.
OdpowiedzHistoria podobna do mojej z tą różnicą, że jeżdżę TDM 850 4TX (gaźnik). Zalałem kilka razy PB 98 i nie zauważyłem różnicy, poza większym spalaniem.
OdpowiedzPewnie masz rację, skoro prowadzisz takie skrupulatne zapiski. Ja jednak, tak jak dotychczas będę tankuował 98, bo subkiektywnie wydaje mi się, że silnik lepiej pracuje. I nie chodzi mi to jakieś śmieszne klika KM więcej, ile o kulturę pracy silnika.
Odpowiedzwreszcie ktoś normalny...pozdrawiam kolegę
Odpowiedz