Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeKtokolwiek to kupi jest idiotą albo ma za dużo pieniędzy. Miiałem 'przyjemność' tym jezdzic ok 2 miesiecy (wersja trophy) Wady: -tragiczny promien skretu -beznadziejne przyspieszenie -nie da sie tym wjechac w jakikolwiek teren. zero mocy. golfem II juz mozna predzej gdzies wjechac -generalnie całą konstrukcja wyglada na bardza słąba i przy zderzeniu mozna skonczyc z rurką w płucach -tarcze bardzo szybko sie wycieraja i łapią luz (dokrecająć wszystko co 30km i tak musialem czesto zakladac łancuch albo po prostu się ślgizał i wyjechanie na jakiekolwiek wsniesienie graniczyło z cudem). wiem ze to czesci eksploatacyjne i zebatki, lancuch mozna wymienic ale pojazd miał 500km przebiegu -jest bardzo wywrotny. nawet ruszajac gwaltownie przy mocnym skrecie kierownicy kilkakrotnie prawie położyłem go na bok. kolega zjedzajac z kamienia przewrocilby go na bok gdybym nie przytrzymal pojazdu -slaba predkosc maskymalna. jadac po rownej asfaltowej drodze max predkosc to 55 jak jedziemy pod wiatr, z wiatrem lekko ponad 60. najwiecej jechalem nim 80 ale we dwojke i z duze wzniesienia -ekonomiczna jazda to bzdura chyba ze ktos jezdzi 30 km na godzine i podziiwa okolice. Bylem nim w trasie i jadac po asfatowej drodze ze stala predkoscia spalał średnio 6 l/100km. PLUSY: -przykuwa spojrzenia -idealny na upalne dni
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza