Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzePrzecież przy tym nie grzebie się w trakcie jazdy, tylko na postoju, więc rozpraszać raczej nie będzie. Plusem jest to, że zapewne będzie można też trochę podregulować ustawienia el. motocykla, do których do tej pory bez jakiegoś specjalnego sterownika nie było dostępu...
OdpowiedzZgadzam się w przedmówcą, ale tak szczerze to jestem pewien że część starszych panów z brzuszkami i brodami ucieszy się z takiego systemu. Bardzo fajny gadżet do lansowania się przed kolegami i rodziną. Niedawno widziałem też test Hondy VFR1200F z automatyczną skrzynią biegów. Nie wiem jak można pozbawiać się przyjemności jazdy na motocyklu wybierając do niego takie niby udogodnienia...
Odpowiedz"Bardzo fajny gadżet do lansowania się przed kolegami i rodziną" x2 :)
OdpowiedzSądzimy, że najpierw zobaczymy jak całość wygląda i się obsługuje, bo teraz to jest patykiem na wodzie pisane :)
OdpowiedzTestowałem :))) Nie jest takie dramatyczne. Co prawda używałem tylko w warunkach stacjonarnych na laboratoryjnym symulatorze-testerze, ale po 10 minutach wprawek można juz zorientować się o co chodzi. może to jest lepsze rozwiązanie, niż dziesiątki odrębnych guziczków na kierownicy?
Odpowiedz