Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeHeh ,crossowe to całkiem inne gumy twardsza przede wszystkim z oczywistych powodów ,są jeszcze\" trzymaki \"opony ,przeważnie jeden lecz dwa też mogą być a to już łatwo się nie zakłada :) większość stosuje dętki a i te też nie są takie jak enduro do cross są grubsze mają 4mm nie ma h...a żeby w minutę przełożyć oponę z dętką i dwoma trzymakami
Odpowiedznie żeby coś, ale w cross i enduro występuje coś takiego jak dętka, a opony bezdętkowe praktycznie nie występują, gdyż z doświadczenia wiem, że w terenie często w opone wbija się śrubka czy gwóźdź (jeżdżąc po lesie)
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=Mnhg-VEP69U wymiana z musem
OdpowiedzZamiast dętki można zastosować coś takiego jak "mus".
Odpowiedzno i co z tego że występuje dętka ? występuje jeszcze coś takiego jak mus do opon i własnie tak się to zakłada
OdpowiedzMacie adres tego faceta? Niedługo będę zmieniał zimówki. Wyliczyłem, że zmieniłby je w aucie w 5 minut, a normalnie zajmuje to około 20-30 minut.
OdpowiedzW 5 min to chyba jedną, widziałeś kiedykolwiek pracę wulkanizatora od jego strony? Popatrz ile zajmuje samo wjechanie na podnośnik, wyważanie, odkręcanie i przykręcanie kół.. A potem policz sobie jeszcze raz :) Pozdrawiam :)
Odpowiedz