Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeMotor taki sobie opony śliskie problem zaczyna się z częściami których niema skąd zdobyć nawet jak chcesz sprowadzić na zamówienie
Odpowiedzsiedziałem dzisiaj na niej i musze powiedziec ze jedna z najfajniejszych maszyn na jakich siedziałem mam na mysli ergonomie i gabaryty i gdyby zawiias heble były lepsze i rama mocniejsza a silnik tak 1 gar 40 kucy to gdyby nieurosła bez wachania kupiłbym no ale mocy zamało na trasie meczarnia realne 120 km/h max .
OdpowiedzPo 250 spodziewasz się 40KM? haha dobre sobie a hamulce ma jak żylety leciutko palcem i dęba stoi, spalanie 2,8l\100 przy dynamicznej jezdzie w miescie. Za tą kase warto.
Odpowiedzno biorąc pod uwagę stosunek pojemności do mocy to 600 ma 200 km z litra wiec taka 250 mogłaby mieć spokojnie i 50 km ale . słyszałem ze hamulce ma bardzo dobre zawieszenie również niezamiekkie neizatwarde i spalanie niskie tak ze no na pewno motorek fajny ,ogólnie ,mi jednak brakuje trochę mocy 25 km gdyby miał to jzu by była wartość wystarczajaca dla mnie a tak to ciut niepasuje mi .
OdpowiedzWitam mam pytanie do praktyków. Planuję zakup tego motorka jako pierwszy w swojej karierze problem w tym, że mam 198 cm wzrostu na szczęście jestem chudy jak szczypiorek na wiosnę bo ważę 74 kg biorąc pod uwagę moje parametry fizjologiczne czy będę się na tym motorku czuł w miarę wygodnie? z góry dzięki za wszelkie info.
OdpowiedzWitam.Mam go już 3rok.Ja waze 84kg i mam 178cm i spokojnie daje sobie rade i ze mna,i z pasażerem.
OdpowiedzMam 190 cm wzrostu i ważę 85 kg. Dla mnie Nitro jest super wygodny, lekki i zwrotny. Pali od 3 do 3,5 litra w mieście. Do przeciskania się przez korki idealny.
OdpowiedzWitam, Od premiery motocykla minął już prawie rok, ciekaw jestem waszych opinii na jego temat. W internecie krąży opis motocykla do 7tyś km, Jest także prowadzony blog wyprawy 2 motocyklistów, którzy pojechali zippami do armeni:) Kolejną rzeczą która mnie ciekawi jest dostęp do częściami zamiennych? trzeba na nie czekać? czy serwisy mają je na stanie? Pozdrawiam
OdpowiedzMam zippa nitro 2 m-ce. Może niedługo ale zrobiłem już pierwszy 1000km więc może pomogę. Części - jest mnóstwo i tanio. Dodatkowo na gwarancji nic nie płacisz przez 2 lata (niby tylko na skutery jest 2 lata a na nitro i trackera nie, ale mnie dodał ten rok salon w Łodzi twierdząc, że tak trzeba). Teraz dopiero będę jechał na darmowy przegląd po 300km, takie same przeglądy i też darmowe masz po 2000km i 4000km i tutaj wszystko znów za darmo. Co do czekania na części. Jedyny problem jaki miałem z moim zippem to zapiekający się tylni hamulec. Nie wiem czy zły płyn czy jakaś wada modelu, ale potrafi się po jakimś czasie zacisnąć na kole przez co motor mi hamował, zrysowałem w ten sposób tarczę i zapiekłem klocki, nie widziałem że coś jest nie tak dopóki dym nie poleciał :). Serwis wszystko pięknie wymienił za darmo. Na tarczę i klocki czekałem 1,5 dnia (zadzwoniłem w poniedziałek o 16;30 a na 9;00 w środę już były). Wymiana na miejscu, trwała godzinkę ze wszystkim. Polecam ten sklep i serwis: Łódź ul 1 maja (nie pamiętam dokładnie numeru). Poza tym moto pali na dotyk i w ogóle nie ma z nim problemów. Przypuszczam że hamulec może być przyczyną zapowietrzania się, albo złego płynu. Zobaczymy co powiedzą dziś bo o 15;00 jadę na ten przegląd.
OdpowiedzHey, zastanawiam się nad kupnem takiego nitro, w związku z tym jako że masz go już dłuższy czas na stanie to mógłbyś streścić jak się sprawuje? Jak praca silnika i innych podzespołów? Mało informacji w necie od użytkowników.
OdpowiedzJa mam już swojim zippem nakrencone 3000 km jest ok awarje które miałem były niewielkie a serwis darmowy(gwarancja) raz tylko czekałem tydzień na uszczelke. Poza tym miło i przyjemnie gorąco polecem jako pierwsze moto
OdpowiedzTom napisz coś więcej , jeśli chodzi o usterki o których pisałeś, napisz co dla Ciebie jest największym minusem tego moto? a jak z plusami np. spalanie , regulacje , koszty części zamiennych; po prostu "napisz małe wypracowanie" :)
OdpowiedzPierwszy problem pojawił sie po wyjechaniu z salonu okazało się że silnik nie jest wyregulowany. Wróciłem do serwisu i następnego dnia odebrałem moto 100% sprawne. Co do awarji: -po małym rajdzie w terenie odkręciła się śróba w ramie 10 min i po kłopocie - światło stop odmówiło posłuszeństwa i znów serwis za darmo i w pare chwil załatwił sprawe. - pojawił się wyciek z uszczelki pod deklem silnika moto stało 8 dni w serwisie czekając na uszczelke po darmowej wymianie problem się nie powtórzył -ostatnia awarja to wyciek spod dźwigni zmiany biegów w serwisie wymieniono uszczelke ale po przejechaniu 1000 km cieknie dalej. Co do minusów: - krótki okres między przeglądami (2000km) - kiepskie opony - niewygodne siedzisko pasażera Biorąc jednak pod uwage cene 7500 zł moto jest warte każdej złotówki. Spalanie jest między 3-4 l. V max 130 km
OdpowiedzNo i już trochę jaśniej jeśli chodzi o eksploatację i wady. Trochę niepokojące są te wycieki, ale może to wina złego zamontowania uszczelki -serwis (lepiej żeby tak było); jeśli sądzisz inaczej to proszę napisz dlaczego. Rozumiem że teraz moto już masz dotarte i jeździsz ; czy wkręca się na obroty płynnie czy występują jakieś słabsze miejsca? I jeszcze jedno odnośnie odpalania motocykla, jest trochę informacji na temat tego że są problemy z odpalaniem (szczególnie jak jest zimny) a że zbliża się już jesień i jest chłodniej to jak tam u Ciebie, jaki masz teraz przebieg. Jesteś jak na razie jedyną osobą która opisuje jak się sprawuje to moto i jestem wdzięczny że się dzielisz tymi spostrzeżeniami. Jeszcze raz dzięki.
OdpowiedzPrzebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie.
OdpowiedzZmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.
OdpowiedzDzieki. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe patenty co by usprawnić zippka?
OdpowiedzW moim Nitro też sączył się olej z uszczelek. Zalałem motor Mobilem S2000 10w40 oraz dokręciłem z jednej strony śrubki od dekla skrzyni biegów (były naprawdę słabo dokręcone) - od tej pory suchutko. Z innych rzeczy to należy zwrócić uwagę na gruby gumowy przewód odmy idący od silnika koło ramy. Na skutek drgań silnika ociera się on o ramę i z czasem może się przetrzeć.
OdpowiedzOgólnie jeśli ktoś ma nieco pojęcia o budowie motocykla to spokojnie można zrezygnować z serwisu, bo motorek jest naprawdę prosty w budowie i tym samym w naprawach.
OdpowiedzSprzedam mojego zipka tel 600-270-343
OdpowiedzZrobiłem nim jako kierowca ok 50 km Jeżdzi się naprwde dobrze Hamulce ma ok niestety za mało mocy,jestem skormy i uważam ,że chociaż 5-10 koni więcej byłoby dobrze właściciel sobie chwali po za jednym , a mianowicie , że podobno w chłodne dni ma problemy z odpaleniem. Jest to tani NB , do spokojnej ,ale wygodnej jazdy.
OdpowiedzMam zippa od pazdziernika 2010, po calej zimie probowalam go dzis odpalic....40 minut na pelnym ssaniu. Przy wrzuceniu jedynki i dodaniu gazu - gasl. Baaaaardzo dlugo sie nagrzewa, zimny silnik chodzi nierowno, ale bylo warto czekac i rozgrzewac :))) jazda - sama przyjemnosc :) wg mnie to motocykl dla malo wymagajacych ale cierpliwych poczatkujacych kierowcow
OdpowiedzMój Nitro pali na dotyk po nocy "pod chmurką" nawet w okolicy 0 stopni C. Zimny pracuje równo, ale twardo. Może u Ciebie trzeba wyregulować gaźnik?
Odpowiedzktoś napisał ambitnie odosie zippa trackera i jego silnika ,tu jest ten sam silnik więc warto się zapoznać z linkiem http://www.scigacz.pl/Nim,kupisz,przeczytaj,Ja,bym,sie,nie,komentarz,70587,11901,cs.html
OdpowiedzSilniki w Zippach Nitro i Tracker są innej konstrukcji i mocy. Nitro mimo niewielkiej różnicy mocy jest odczuwalnie dynamiczniejszy. W detalach Tracker jest nieco słabiej wykonany, ale to moja subiektywna ocena.
Odpowiedznawet nie 20 KM , słabo , uroki chińszczyzny juz junak w swojej 250 ma 20 KM ,a tu ?
Odpowiedzok może to nie za dużo ale yamaha ybr 250 ma niecałe 21KM więc chyba dużej różnicy nie ma ale za to jest w cenie nawet 2010 ybr kosztuje minimum 16000zł a zipp z 2010 kosztuje teraz około 7600zł . Nie powiem przymierzam się do kupna tego moto ale szkoda że tak mało o nim publikacji
OdpowiedzA co ma Zipp do Yamahy ? Yamaha jest ekonomiczna bardziej od Zippa . Piszesz ,że moc podobna , no ja uważam inaczej . Chcaiłbym szczerze abym ten Zipp był jak Yamaha i większość chce . Tak nie jest .
OdpowiedzJa mam zippa nitro od tygodnia i jak narazie jestem bardzo zadowolony
OdpowiedzGdyby ktos byl zainteresowany, mam taki motocykl do sprzedania edelandi25@gazeta.pl
Odpowiedzjeśli już tak porównujecie rometa do zippka to co do rometa to jestem zawiedziony silnikiem tak naprawde to 220ccm bez wtrysku i tym podobnych rozwiązań jest fajny wizualnie ale motor to jakaś pomyłka 90km/h to wyciąga moja chińska 110ccm ! wydaje mi się że zipp jest tu górą,wizualnie i technicznie...
OdpowiedzKtos jezdzil??albo ma tego nitro??b.mi sie podoba,tylko boje sie ze to bedzie mina..niech ktos sie wypowie kto blizej widzial to moto.Pozdrawiam!!
Odpowiedzwszystko jest ok,maszyna tania,ladna to co pisza to stek bzdur!Prowadzi sie super malo pali,silnik moze to nie wulkan ale za to b elastyczny.Dobry wybor na poczatek
OdpowiedzTo moj pierwszy motor i okazal sie strzalem w dyche!Wyglada,jezdzi i jest bezawaryjny.Polecam w tej cenie nic lepszego nie ma
Odpowiedzodradzam. moj znajomy zakupił nóweczke z salonu i po dojezdzie do domu okazało sie ze przednie koło jest odręcone. Pozsiada go 3 miesiące i już są problemy z odpalaniem. jak sie rozgrzeje to wchodzi na 2 tys obrotów i nic nie da sie z tym zrobić:(. Praca silnika marniutka-żyje swoim klekoczącym zyciem... Problemy ze skrzynią działa jak w iżu!(nie obrażająć iża) a najwiekszym problemem są częsci zamienne a raczej ich brak.Może taką sztuke trafił ale fakty są jasne. Za taką kase wolał bym coś markowego używanego a jest w czym wybierac
Odpowiedznie jest tak źle, mój ma przejechane już 4 tys i lata. jest problem z odpalaniem jakjest zimny to fakt. a czesci to problem, ale mysle ze za jakis czas sie to unormuje ( to nowy model )
OdpowiedzJeździłem motocyklem do jazd probnych (mają taki w sklepie przy Modlińskiej). Prowadzi się bardzo dobrze, ze względu na prośbę sprzedawcy nie piłowalem go nadmiernie, ale do setki dojechał bez problemu. Jedynym mankamentem dla mnie są lusterka. Choćbym nie wiem jak łokcie do boków przyciskał - widać w nich niewiele. No cóż nie każdy jednak musi byc gruby. Polecam, szczególnie jeśli zaczynasz jeździć...
OdpowiedzBardzo dzieki za odp.u mnie w miescie (rzeszow)nie ma niestety nigdzie tego nitro zebym mogl sam obejrzec itp.
OdpowiedzW Rzeszowie jak najbardziej jest takie coś na Krakowskiej :)
OdpowiedzCzy ktoś ma aktualne informacje na ten temat? Jest w salonie w Rzeszowie albo okolicy jakiś egzemplarz? Najlepiej z 2010 roku...
OdpowiedzJa kupiłem, jest szybszy niż myślałem. Wyciąga 130 na zawołanie. Zrobiłem pierwsze 500 i nic się nie stało. Nie trzeba długo trzymać na ssaniu.
OdpowiedzMysle ze to fajna propozycja i motor znajdzie nabywcow. Ja napewno postaram się go obejrzec w realu. Sam od 2 lat smigam Rometem 125 k. Motorek jest super bezawaryjny niskie spalanie i skoro 125 cm bawie się w turystyke to 250 będzie dla mnie w sam raz. Motorem dojezdzam do pracy i niskie spalanie to najwieksza zaleta tego motocykla
OdpowiedzPiszesz ,że Romet jest ok i dobrze , oby tak było , ale starszy facet też ma i mu nie chce odpalać , w serwisie ręce rozkładają , to po co gwarancja ?
OdpowiedzNajbliższy cenowo rywal to koreański Hyosung GT 250 tyle że kosztuje 17tys zł i bije na głowę zarówno Zippa jak i honde Cbf 250 oraz Yamahę Ybr 250 Silnik w układzie V, około 30KM, 7 sec. do setki i ponad 160km/h prędkości maksymalnej. Razem z Kawasaki Ninja 250 są najlepszymi motocyklami w tej klasie. Solidny sprzęt znany i ceniony na zachodzie europy, w Polsce dopiero zaczyna..
OdpowiedzJak zauwazyłes kosztuje 17 tys i co z tego ze bije osiagami inne motocykle jak jego cena zabija. Nie kazdego podnieca 7 sec do 100.Za 8400 mam nową 250 niskie spalanie a 100 km/h to w sam raz zeby posmigac i dobrze sie bawic
Odpowiedz3 litry na 100. prędkosc przelotowa 100-ka nowy na gwarancji i cena 8400. a moze motorki z konca roku będą tansze w promocji. mam vulcana 750 pali jak smok i do codziennej jazdy nie bardzo się nadaje
Odpowiedzmam rometa 125 k mam zamiar przesiasc się na cos wiekszego i zipp nitro to super propozycja jak mam kupic zameczonego japonca po szlifie czy nawet dzwonie, to dzięki ale wole nowego chinczyka z 2 letnią gwarancją. sam smigam rometem 125 dałem za niego 3600 zł. mało pali i przynajmniej wiem ze nie był katowany przez 2 lata jazdy ani razu mnie nie zawiódł.
OdpowiedzTo nie Suzuki czy Yamaha.Zobaczymy dalej jak się będzie na drogach zachowywał.Dajmy mu szanse.Na dobre imię.
OdpowiedzTroche nie opłacalne kupować tego Zipp 250 no chyba że sie ktoś uprze. Ja kupiłem Hyosunga GT 125 ...koni ma tyle samo 4T i do tego V a jeszcze 8zaworów i i wygląd jak 600
OdpowiedzPrzede wszystkim w Romecie będzie silnik DWUCYLINDROWY. Na motoszicie jest wywiad z konstruktorem :) Zipp - OK, jestem generalnie zwolennikiem pojazdów tanich w eksploatacji, ale już sam widok tych zegarów paraliżuje. Wzięli je chyba żywcem z chińskiego skutera. Silniki na pewno będą bardzo niskiej trwałości. Patrząc na te wszystkie wynalazki wolę jednak mojego 26-letniego Suzuki GSX250E. Przynajmniej jadąc 300km za dom nie muszę się martwić że nagle coś pi*******e w silniku. Bo to MADE IN JAPAN i nie ważne ile ma lat, regularnie serwisowany, zawsze będzie niezawodny. Chińczyk to śliski temat, może i nie w pierwszych fazach eksploatacji ale trzeba mieć na uwadze co będzie za 2...3 lata - wszystko się w tym rozsypie.
OdpowiedzLovtza możesz napisać coś więcej o tym widelcu USD? Średnica rur, producent? (oczywiście jeśli masz te dane ;))
OdpowiedzCo wy pier.. o tym romecie- na targach stał silnik miał identyczny jak ten Nitro . Ja tam ani wtrysku ani chłodzenia cieczą nie widziałem, a specjalnie się przyglądałem. To chyba tylko podpucha. Poza tym Chiński wtrysk już testował Peugeot w swoich skuterach 2007 ale bardzoooooooo szybko się z tego wycofali. Nie wieżę , że do 250 założą coś lepszego bo takiego nie mają.
Odpowiedznasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa
Odpowiedznic o wtrysku nie pisali w tym artykule: http://www.scigacz.pl/Romet,249,Division,8211;,model,koncepcyjny,11152.html
Odpowiedzromet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie
OdpowiedzPrzecież Zipp też ma amorki Upside-down i dwie tarcze hamulocowe tak więc nie wiem czym ten Romet pokonuje Zippa :) chyba tym że tam pracujesz hahaha. Czytaj specyfikację pod artykułem. Wczoraj na targach w Warszawie oglądałem Zipp i Rometa to powiem tak ten Naked z Zippa jest fajnie zrobiony i gotowy do jazdy w porównaniu z Rometem. W tej postaci w jakiej jest Romet raczej nie wsiadłbym na niego kiepsko wykończony i wiele mu brakuje jakościowo do tego z Zippa. No chyba że Romet pokazuje prototyp ale na Nakeda kiepsko wygląda po co tyle plastiku??? W Zippie zachowali przynajmniej cechę Nakeda goły to goły jak nazwa wskazuje!!!! W Zippie fajny jest tłumik nareszcie nie chiński oraz wykonanie poszczególnych detali widać w tym dobry smak stylisty. Zobaczymy jak będą się spisywały po przejechaniu kilku tys. km.
OdpowiedzTy jesteś głupi, czy tylko takiego udajesz? http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/relacje/Motor_Bike_Show_Sosnowiec_2010/romet_division_249.jpg.html#top Zipp ma tak samo USD, dwie tarcze, podobne podwozie, a Romet nie ma chłodzenia cieczą. Jak będzie miał chłodzenie cieczą i wtrysk paliwa to będzie kosztował w okolicach 13-15 tysięcy, czyli nie będzie lepszą propozycją.
OdpowiedzWszystko zobaczymy jak będzie cena i jaka będzie jakość wykonania Rometa. Tutaj Zipp zrobił krok w przód, pytanie jak Romet. Czekamy na sprzedaż. Tylko czerwiec, to późnawo... połowa sezonu.
Odpowiedzja tam wieże w ten nasz kaczogród, może polska motoryzacja, przynajmniej w kwesti jednośladów, powstaje z martwych, może jeszcze nie dorośniemy do poziomu japończyków, ale będzie dobrze, jeszcze nie widziałeem na żywo, i do wa-wy mam troche daleko, ale kto morze niech idzie na ogólnopolską II wystawę motocykli i skóterów 19-22 lutego w warszawie, i zda relację z oględzin 249divisiona
OdpowiedzJaka Polska motoryzacja?Ona juz sie nie dzwignie,z rometa zostala juz tylko nazwa a motorki skladaja chinole.Tak wiec odpusc sobie bo nie masz wiadomosci a siejesz propagande.PZ
Odpowiedzjeśli już to "wierze" analfabeto
Odpowiedzbył byś patriotą i poparł patriotyczne wypowiedzia, a nie tylko błędy wytykał
Odpowiedzgeneralnie zipp wprowadza coś nowego, aż powiewa świeżością...bo od tych jinlunów 150, challengerów 200 czy pseudo virago 250 z chin to już głowa boli i zawiewa chopperowo cruiserową modą z chińskich bajek typu manga. stylistyka ciekawa, kolorystyka również, brak plastikowych błyskotekowych dodatków z których tego typu sprzęty słyną. jeszcze żeby nie ten silnik o zgrozo, ładnie pomalowany ale to ta sama konstrukcja co w dżilunach 150 i czalendżerach 200 no i w jakiś quadach chyba 250...ale już chłodzonych wodą...jak się spisze??? zipp to raczej poważny gracz na polskim rynku więc zadba o podstawową rzecz jaką jest właściwy zapas części gwarancyjnych na magazynach. reszta to już bogato pojęta wyobraźnia sprzedawcy, który powie przecież przy sprzedaży klientowi dokładnie to co chce usłyszeć. kupić/nie kupić...pewnie i ten sprzęt pojawi się u innych importerów, kwetsia tylko aby wybrać tego odpowiedniego, który nie kocha nas w momencie wydawania pojazdu ale i później poważnie podchodzi do spraw gwarancji i obsługi.
OdpowiedzCiekawe jak to wypadnie w porownaniu z tym Rometem 249 co go tak reklamują. To moze byc niezły patent na A1.
Odpowiedzdokładnie, to może być ciekawe porównanie. Mam nadzieje że na tych targach w sobotę podadzą ceny i dazdą się przymierzyć do obydwu sprzętów.
OdpowiedzNie jest źle nie wiem czemu sie czepiacie. Jak ktos nie ma kasy, to jak napisal przedmowca ma jakies rozwiazanie, w postraci wspolczenej MZ250:)
OdpowiedzKtoś ma pojęcie... skrzynia jest normalna czy odwrócona? Bo w niektórych chińskich słyszałem, ze jedynka jest do góry i 2, 3... są w dół. Czyli odwrotnie niż w normalnych Japońcach. Jak to jest w tym Zippie? Czy ten silnik to jest coś nowego, czy to samo co w Raven 250?
OdpowiedzSkrzynia jest normalna. Wszystko, dosłownie wszystko jest skopiowane z "japończyków", dlatego jeśli jeździłeś jakimkolwiek japońskim motocyklem, tutaj od razu się odnajdujesz. Żadnych typowo chińskich patentów. No może poza dziwnym świecącym jak coś zabawkowego paliwomierzem.
OdpowiedzMZ250 :)
Odpowiedz250 to był ogór straszny, a ten to bardziej pasuje mi do 251 ;-)))
Odpowiedzhehe wygląda ciekawie, odniesie sukces w polsce wkroczyć ma A2 więc chiny robią moto pod A2, ciekawe czy za pare lat będzie zipp 1000 r?
Odpowiedzjak już trzymacie się w temacie mniej znanych i typowych sprzętów, to może dałoby się zorganizować jakiś test Hyosunga GT 650R? ciekawy jestem jak wypada na tle konkurencji ;)
OdpowiedzNo to jeszcze poczekać na premierę Divisiona i można zrobić porównanie 250tek dostępnych na rynku ;)
OdpowiedzJak na mój gust to dobra rzecz do szkół nauki jazdy, które notabene będą niedługo potrzebowały takich sprzętów(mam na myśli kat A2)
Odpowiedza wlasnie ciekaw jestem kiedy to wprowadza ? w tym roku ? bo jak dobrze pamietam to od 2008 chyba zapowiadali :O
OdpowiedzImporter twierdzi, ze motocykl będzie w sprzedaży od kwietnia.
OdpowiedzZ tego co wiem, to już w jednym sklepie go widziałem za 8399 zł :) http://www.blackduck.pl/?54,zipp-nitro-250
Odpowiedzja mialem na mysli nowe ustawy co do prawa jazdy na kat A :O :D
Odpowiedz