Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeA może spełnią się dawne pogłoski o powrocie serii RD?? Może powróci jako lekki miejski dwusuw. Np. 350 2 cylindry i wtrysk?? Zawiałoby świeżościa;)) O RD 500 v4 nawet nie myślę;))
Odpowiedzto se ne wrati. niestety, normy czystości spalin i hałasu w EU nie dadzą szans takim pomysłom.
OdpowiedzCagiva dała radę to Yamaha sobie z tym nie poradzi?? Po Cichu liczę na powrót 2t w większych pojemnościach.. W dobie 4t mają swój urok;)) Jedni ich nienawidzą, ale nie jeden z nas usiadł by na pierdzącego i pierdzącego bzyka, z innym odejściem;))
OdpowiedzDwusuwowe silniki mają swoje zalety. Osobiście uważam, że są lepszym rozwiązaniem chociażby z racji mniejszej ilości ruchomych elementów (jedynie tłok, korbowód, wał). Poza tym zapach tych specyficznych spalin zawsze kojarzy mi się z wiosną i początkiem sezonu motocyklowego. Też czekam na powrót dwutaktów :)
Odpowiedz;) w 100% się zgadzam;) czasami brakuje tego. Jedynie jakaś odrestaurowana wsk, albo mzka przypomni o tym;)) sprzęty typu RD 500, RZ 500, RG 500 to niestety niezdobywalne perełki...czasami można trafić na Aprilie RS 250, ale zazwyczaj 2 szt. na allegro i tyle.. Osobiście 7 lat śmigam na sprzęcie zawsze 2t, kilka 4t się trafiło i szybko uciekło... Jeżeli jakaś marka wprowadziła by jakiś sprzęt z 2T powyżej 250 pojemności, nie patrzyłbym na spalanie... koszta oleju i inne dodatki wiążące sie z 2t... śmiało brałbym kredyt na taki sprzęt... Nawet u wujka Ździsia z dźiupli nr5;))
OdpowiedzW Polsce nie bedzie mial kto go sprzedawac. Dealerzy Yamahy padna do tego czasu.
Odpowiedzpewnie jakieś miejskie supermoto
OdpowiedzMuzyka świetnie nadaje klimatu. Ktoś wie jak nazywa się ten utwór?
Odpowiedzstawiam na 2 cylindry w pojemności 450ccm
Odpowiedz