Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeSprzedam swojego V MAXa http://olx.pl/oferta/yamaha-v-max-sprzedam-lub-zamienie-na-fjr-1300-CID5-ID46pdJ.html
OdpowiedzHello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...
Odpowiedzmaxi skutery i motory używane od końca czerwca można w yamaha sprawdzić - dowolnej marki- za 1 zł ;p a jak przejdzie te testy, to wymiana na nowy za niższą cenę
OdpowiedzArtykuł bardzo humorystycznie, przy czym fachowo napisany. Sam nie wiem dlaczego kupiłem starszą wersję v maxa mam 43 lata udany związek dom syna i jeżdżę na motocyklach od zawsze. Miałem dużo sprzętów ale v max jest tak dziką i nieobliczalną bestią oddającą swoją moc w tak bestialski sposób że przy konstruowaniu tego drania musiał maczać swoje paluchy sam diabeł.
Odpowiedzjak pamiętam do w '85 r chyba nie było Virago 535 :-) a same text OK !
Odpowiedzsciema wszystko sciema http://www.motorcyclistonline.com/roadtests/122_0903_suzuki_b_king_vs_star_v_max/index.html http://www.youtube.com/watch?v=me_80UoIDkg
OdpowiedzA tutaj W-Max dołożył B-kingowi, Busie i paru innym wymiataczom: http://www.youtube.com/watch?v=2LAiUtcJ280
OdpowiedzTyy, ale jak już testujesz motur który pali 20 to mógłbyś rozeznać czy są do niego instalacje LPG, takie z butlą w kole np. tylnym :)
OdpowiedzJak szukasz mocnego i malo palacego motocykla to moze romet cie zadowoli?...
OdpowiedzKRÓTKO: mam je oba- tz. nowego i starego vmaxa(v-maxa) - nie jestem prezesem.... na temat gen1 nie bede się rozpisywał bo jest po prostu...legendą. Gen2 to już inna bajka. zaprzeczam wskazanym w artykule tak dużym spalaniu - norma to 9-10l. potrafi też spalić 6,7 (ok. 120km/h) - max jaki wycisnąłem to 13 litrów. opona tylna wystarcza na 8-12 tysi.. po deszczu da sie jechać - w zeszłym roku cały dzień w deszczu i bez problemu go ogarniałem - ale faktem jest że z manetka trzeba uważać... gen2 fenomenalnie się prowadzi po zakrętach.jest precyzyjny jak nuż chirurgiczny,silnik ma potężna moc , ale tez moment obrotowy - na ostatnim biegu z 50-60 km/h można spokojnie przyspieszać bez szarpnięć
Odpowiedzmoim zdaniem staruszek wygląda bardzo ciekawie i niecodziennie, ale nowy V-max jest oblednie kozacki, az sie japa smieje gdy sie na niego patrzy. Co do prowadzenia czy jego mocy nie moge sie wypowiadac bo niestety nigdy zadnego z nich nie dosiadalem, ale chetnie zmienie ten stan :D
OdpowiedzTe kapcie w starym wyglądają jakby miały zdecydowanie za mało powietrza. A co do ślizgania na deszczu to może wpływ na to ma stan tylnej opony, hę? :). Bardzo dydaktyczne pokazywać że się jeździ na takim kapciu ;p.
OdpowiedzŚlizganie w tekście dotyczy nowego, maniakalnego modelu :)
OdpowiedzGrubego kupię dopiero jak zostanę prezesem hurtowni opon motocyklowych (tylnych) albo prezesem Orlenu :)
Odpowiedzmiałem kiedyś starego vmaxa w GTA Vice City! Wygodny, piękny sprzęcik, co do tego, że potrafi przyprawić o migotanie przedsionków muszę się w stu procentach zgodzić. Kozacka fura! Szkoda, że do San Andreas jej nie ma. :(
OdpowiedzJest do 4ki. Ale jak grasz w VC to pewnie Ci nie pójdzie, heheheh
OdpowiedzDobrze, że są takie "niedorzeczne" motocykle! Bez nich było by po prostu smętnie...
Odpowiedz