Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeMoj nie ma kontroli I daje rady, a poza tym lepiej zeby jej nie bylo jak ma byc taka co nie dziala:-)
OdpowiedzMoj nie ma kontroli I daje rady, a poza tym lepiej zeby jej nie bylo jak ma byc taka co nie dziala:-)
OdpowiedzCo byście nie napisali,er łan i tak jest zajebisty :)
Odpowiedzja tam bym autora nie słuchał , ze to taki wspaniały motocykl na tor, rn 22 w ogole nie ma gory, na wysokich biegach odkrecasz i nic sie nie dzieje, doł ma mocny ale gory nie swierdzono w tym moto, co do hamulcy tez bym polemizował, ale to pewnie dlatego , ze wczesniej jezdziłem s1000rr
OdpowiedzCzemu na mokrym torze kontrola trakcji nie była ustawiona na najwyższym stopniu ingerencji zwłaszcza gdy jechał człowiek nie obyty z motocyklem ?? W ostatniej Motormanii jest artykuł m.in. o nowej R1 i owszem wniosek z niego jest że TC w R1 nie jest 'nadgorliwa' ale zależy od ustawionego stopnia ingerencji (jest 6 stopni) i dla lamerów jest dobry w praktyce tylko najczulszy stopień. Piszą także że (jak na supersporta) wygoda jazdy na zwykłych drogach jest bardzo dobra, a Lovtza pisze że go męczy - w porównaniu z czym męczy ? Te testy to chyba głównie dla chłopaczków jeźdzących na skuterkach, marzących o 'ścigaczach' :)
OdpowiedzRozne glupoty pisza w tej motormani, jeszcze sie nie przyzwyczailes?
OdpowiedzA nie, ten tekst 'o przyzwyczajeniu do głupot' w Motormanii był jednak pod innym artykułem :)
OdpowiedzJuż ten tekst gdzieś widziałem w tym wątku, copy-paste ? :) Oczywiście że się przyzwyczaiłem, tylko czasem nie wiem czy większe niż na ścigaczu :)
OdpowiedzPrzestańcie już kadzić temu BMW , na każdym kroku jakie to BMW super płaca Wam ? P.
OdpowiedzBmw jest na prawde super do puki nie pujdziesz kupic do niego jakichs czesci wtedy zmienia sie swiatopoglad ze jednak yamaha leprza
OdpowiedzPrzestańcie już kadzić temu BMW , na każdym kroku jakie to BMW super płaca Wam ? P.
OdpowiedzOczywiście, że im płacą. Deszczem dolarów i wiadomo skąd. Oczywiście z Izraela. Hahahah...
OdpowiedzTEN FILM JEST KOMPROMITACJĄ DLA PISZĄCEGO ARTYKUŁ. UŚLIZG TYLNEGO KOŁA NIE JEST SPOWODOWANY DODANIEM GAZU, CO WIDAC PO MANETCE I OBROTOMIERZU, KTÓRY NAWET NIE DRGNIE. NIE BYŁO PRZYSPIESZANIA, NIE BYŁO POWODU DO ZADZIAŁANIA TC. POWODEM EWIDĘTNIE BYŁA ZA DUŻA PRĘDKOŚĆ NA WEJŚCIU W ZAKRĘT. FILM JEST JEDNAK BARDZO EDUKACYJNY, GDYŻ POKAZUJE, ŻE NAJRÓŻNIEJSZE SYSTEMY NIE ZROBIĄ Z NIEDOŚWIADCZONEGO KIEROWCY VALENTINO ROSSIEGO. ZAWSZE POKORA, A NA SPRZĘTY, KTÓRE MAJĄ POD 200 KONI WSIADAMY DOPIERO Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM.
Odpowiedzten wpis jest kompromitacja dla komentujacego. predkosc wejscia w zakret nie byla duza, zobacz film z calego okrazenia a zobaczysz ze wkrecanie silnika do maksymlanych obrotow bylo powodowane ledwo zawuazalnym ruchem reki. poza tym fizyka dziala na wszystkie motocykle tak samo w tym na R1. tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc, a to da sie zrobic jedynie przez dodanie gazu. motocykl caly czas zmienia predkosc, pochylenie, do tego pojawia sie poslizg, a cala akcja dzieje sie okolo sekunde, wiec nie bardzo rozumiem co chcesz wywnioskowac z tego filmu i pozycji wskazowki obrotomierza.
Odpowiedz"tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc" - buhhhhaaaaa większej bzdury nie słyszałem, chyba nie mamy o czym dyskutować. W takim razie, jak będziesz palił gumę w swoim skuterze, to zamiast pochylać się do przodu, mocno odbciąż tył, na pewno będzie ci łatwiej, he he. POWTARZAM, KOMPROMITACJA!!! Kto tu pisze, WTF?!
Odpowiedzale co twoja bezsensowna dywagacja o skuterach ma wspolnego z mechanika dzialania motocykla?
OdpowiedzPonieważ to jest właśnie TC, a nie tylko ASR. Jeżeli nie potrafisz określić różnicy pomiędzy powyższymi dwoma i jakże odmiennymi systemami, to PLEASE nie wypowiadaj się - internetowy zazdrosny karaluchu.
OdpowiedzTEN FILM JEST KOMPROMITACJĄ DLA PISZĄCEGO ARTYKUŁ. UŚLIZG TYLNEGO KOŁA NIE JEST SPOWODOWANY DODANIEM GAZU, CO WIDAC PO MANETCE I OBROTOMIERZU, KTÓRY NAWET NIE DRGNIE. NIE BYŁO PRZYSPIESZANIA, NIE BYŁO POWODU DO ZADZIAŁANIA TC. POWODEM EWIDĘTNIE BYŁA ZA DUŻA PRĘDKOŚĆ NA WEJŚCIU W ZAKRĘT. FILM JEST JEDNAK BARDZO EDUKACYJNY, GDYŻ POKAZUJE, ŻE NAJRÓŻNIEJSZE SYSTEMY NIE ZROBIĄ Z NIEDOŚWIADCZONEGO KIEROWCY VALENTINO ROSSIEGO. ZAWSZE POKORA, A NA SPRZĘTY, KTÓRE MAJĄ POD 200 KONI WSIADAMY DOPIERO Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM.
OdpowiedzYamaha jest jak Nokia , została w tyle :0
OdpowiedzPominę milczeniem kontrolę trakcji , ale wygląd R1 jak dla mnie , tragiczny , to jest po prostu brzydkie. Poprzednie R1 biją "to to" na głowę.
OdpowiedzKontrola trakcji ??? parodia dodawać takie gadżety do sprzęta który ma 158km na kole :)) do chińskich skuterów też niedługo zaczną montować
OdpowiedzFilmik z TC fajny, swoja droga to nie auto :) wiec wywrotka juz cos kosci i lakier kosztuje :) takie testy lubie [ pewnie pelne gacie ] :) swoja droga powinni ten system troche lepiej dopracowac, motocykl nie kosztuje 20 czy 30k, zatem troche kiepska karta przetargowa w ich wykonaniu.
OdpowiedzOdnosnie tych zdjec konkurentow - A GDZIE GSXR 1000!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzGSXRy nie mają kontroli ani ABSu
OdpowiedzNo właśnie opony lub setki innych czynników. Kontrola trakcji nie kiała prawa zadziałać w przedstawionym filmiku. Może motocykl gwizda, tylko kierowca p.... :) to miało być świadome sprawdzenie systemu, czy przez przypadek wyszło?
Odpowiedzchbya nie wiesz o czym piszesz. opony nie maja znaczenia. kontrola trakcji powinna zadzialac w kazdej sytuacji, szczegolnie jak jest slisko. po to ona jest. jak jest super przeczepnosc to mozna jechac bez kontroli trakcji.
OdpowiedzZawsze pisze pełną kulturą, ale przeczytałem to i nie mogę. Głąbie, spójrz na położenie manetki w momencie uślizgu. Chyba ze po prostu nie wiesz na czym polega kontrola trakcji i do czego służy? Jasne że opony nie mają znaczenia dlatego jeżdżę na felach bez opon.
OdpowiedzNa filmiku wyraźnie widać, że uślizg następuje w momencie kiedy przepustnica jest zamkniętą a motocykl w złożeniu a więc kontrola trakcji, nie miała po co interweniować.
OdpowiedzMoge prosic o linka do tego testu bmw ktory robiles?
OdpowiedzDokładnie rok temu robiliśmy z Andym Meklauem na Pannoniaring materiał nomen omen na temat kontroli trakcji, właśnie z wykorzystaniem S1000RR http://www.scigacz.pl/Kontrola,trakcji,w,motocyklu,pomaga,czy,przeszkadza,16281.html
Odpowiedzsory, ale do czegu w Twojej wypowiedzi odnosi się zwrot nomen omen? Zauważam w Polsce taką smutną tendencję do nadużywania tego zwrotu bez wiedzy o co w nim tak naprawdę chodzi.
OdpowiedzLovtza a kiedy w ZX10R sprawdzisz? Hehe :-P
OdpowiedzA dasz mi swojego?;>
OdpowiedzNo po tym co zobaczyłem mocno się zsatanawiam...hahaha
OdpowiedzNo to chwileczkę;) Nie wierzysz we mnie, czy w swoją TC?:>
Odpowiedzhehe...oczywiście, że w moją TC :-P Zadzwon do mnie to się jakoś dogadamy :-)
OdpowiedzTaka mala rzecz, mowisz, tez jezdzilem prawie kazdym litrem z 2012 i nie zgadzam sie z opinia "Yamaha jest daleka od agresywno-przerażającego stylu uprawianego np. przez BMW" Poprostu yamaha nie jest tak szybka jak S1K i ZX10R. Przyznaje, nie testowalem jej z wylaczona kontrola trakcji wiec , moze w opcji off zachowuje sie inaczej co nie zmienia fakty, ze pomylka jest mowic o agresywnym stylu jazdy uprawianym przez BMW, jesli juz to chyba miales na mysli kawasaki ktore to sprawia takowe wrazenie. Ogolnie zgadzam sie, ze 2012 mimo jubileuszu to wielkie rozdzarowanie i koniec stawki na dzien dzisiejszy razem z suzuki.
OdpowiedzZdecydowanie R1 rn22 odstaje od reszty stawki już nie wspominajac o ZX10R czy S1K bo to przepasc. Szkoda że Yamaha tak zlała temat swojego flagowego superbika. Wycofała sie z SBK i Stock-1000! Na dodatek we wszystkich testach porównawczych na całym swiecie grzeje ostatnie miejsca. Obawiam sie że jesli konkretnie nie zmodenrizuja swojego superbika tak jak i suzuki to może byc cieżko ze sprzedaża i jakimi kolwiek sukcesami.
OdpowiedzYamaha wycofała się z badziewia ,by razemz Hondą królować w Moto GP
OdpowiedzMotoGP jest nudne jak flaki z olejem! tak samo Honda i Yamaha ;)
OdpowiedzAlbo czujesz się na sprzęcie dobrze i daje Ci to coś, albo jarasz się broszurkami z ilością KM/rpm i kg. Dla przykładu- gość starym zx-7r objeżdża wszystkich 1000cc, począwszy od r1 a skończywszy na innych markach. Naprawde strasznie ich opier... gdy tylko są kombinacje zakrętów bez długiej prostej:), tak że szybko zakończyli teorie po piwie jaki to z każdego nie jest rider(doświadczone na własnej skórze). Wydaje mi się, że maszyny już dawno dawały wiele, błędy robi tylko człowiek i marketing. O co mi chodzi? Trzeba kupić co się komu widzi i nie patrzeć na pier.... Ten motocykl na pewno potrafi więcej niż większość ludzi którzy go kupią. Nawet jeśli odstaje w testach - jest mega szybki i nie uważam, żeby dzieliła go przepaść (jedynie na papierze). Choć wole ZX-10R, R1 z big bangiem też ma to coś... I na pewno zapierdala:)
Odpowiedz