Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarze"Funkcję tłumienia realizuje tylko jedna strona widelca (jeden wkład jest tańszy niż dwa), w drugim pracuje sama sprężyna." Autor nie popisał się znajomością budowy MT07, funkcję tłumienia realizują dwie strony, są dwa wkłady. Nie dziękujcie, sami sprawdźcie.
OdpowiedzMt-07 fajna ale tylko do zabawy po mieście. Jako UJM się nie nadaje - tutaj znacznie lepsza będzie xj6, tyle że cenowo jednak sporo droższa
OdpowiedzZamówiłem MT-07. Myślę, że o tym motocyklu może świadczyć fakt, że obdzwoniłem z 15 salonów nim znalazłem taki, który dostanę przed wrześniem i i to w w takiej konfiguracji jaka będzie, a nie jaką ja chcę. I tak musiałem odpuścić kolor (miała być Race Blue, będzie czerwona - najwyżej okleję bak), bo tego co chciałem już w tym roku nikt z obdzwonionych mieć nie będzie. W co drugiej rozmowie słyszałem, że jeżeli coś jest wystawione np na Allegro dłużej niż dzień, to w zasadzie nie ma już po co dzwonić, bo jest klepnięte. A i tak sprzedają motocykle, które dopiero mają mieć, bo te fizycznie dostępne już dawno poszły.
OdpowiedzA jak z dłuższymi trasami na Mt-07 ? nadaje sie czy lepiej nie wsiadać ?
Odpowiedznaked bez owiewki na dłuższe trasy, podróże będzie męczący.. to moto do zabawy po i w koło miasta. na trase to poczekaj na MT 09, 07 z owiewka jak fazer oraz z półką pod kufer, tyle, że 09 ok 40 tys ma kosztować. jest jeszcze taka dziwna ( jak dla mnie honda 750)
OdpowiedzNie zgodzę się. Na Mt-07 zrobiłem spokojnie 650km w jedną stronę i jedyne co mnie i pasażera zmęczyło to siedzenia bo generalnie tyłki było czuć po 3h czyli jakieś 330km spokojnej jazdy. Pozycja jak i sama jazda jak najbardziej na +. Założona szybka puiga wysoka więc nie wieje strasznie. Jedynym prawdziwym minusem jest mały zbiornik. Co przekłada się na częste wizyty na stacji jeśli lecimy 140-150km/h (co 200-220 km tankowanie :/). Jadąc 110-120 na zbiorniku wykręcimy przeszło 300km. Przy obecnych cenach Mt-07 ciekawą konkurencją jest Kawasaki er6f. Pozdrawiam
Odpowiedzzrobiłem 5000km w 7 dni i motor daje radę średnie spalanie na poziomie 4l/100km
Odpowiedz4litry? a jazda do 80 co? 4 litry to moja pali jak stoi. TYLE w tym temacie !
OdpowiedzMoja pali 4.5 i to jak za miastem Szaleje
OdpowiedzMam zrobione 3 tysiące km.Moto wygodne nawet na dłuższe trasy.Ma szerokie siedzisko więc cztery litery mają komfort podczas jazdy+regulacja twardości zawieszenia.
OdpowiedzKolego drogi, ile pali Tobie ta maszyna? Czy możesz napisać trochę więcej o swoich odczuciach a propos motocykla? Mam 190 cm, jak z ergonomią w tym przypadku? Dzięki, Maciek.
OdpowiedzMoto wygodne. Ja mam 185 wzrostu owiewka puig niska wiatr atakuje kask jak bym mial 175 byloby ideaqlnie. spalanie odbiega od tych podawanych podawanych przez producenta i testerow w gazetach i necie to marketing! spalanie na poziomie 5litrow i wiecej do 5 to jazda zgodna z przepisami i tepo skutera wtedy pokaze 3.8 i tyle w tym temacie. Wady_ slyszalny naped zebatka lancuch w porownaniu do moich poprzednich moto to yamaha ma ban za ten uklad! zglaszalem to ale mowia jest ok.
OdpowiedzChętnie bym widział zestawienie z ER6 bo Z750/800 to trochę inna liga...
OdpowiedzWśród komentatorów wojna na całego. Akurat od 2010 (5 ty sezon) 17000km eksploatuję F 800R, po Hornecie właśnie. Czytając artykuł w odniesieniu do tego sprzęta w pełni zgadzam się z obiema ocenami. Osobiście jestem z F 800R bardzo zadowolony zarówno jeśli idzie o warunki trakcyjne, niezawodność i ekonomikę (koszt przejechania 1km =0,38 zl). Szeroko oceniałem ten sprzęt na łamach MOTOCYKLA, publikacja w nr 12/2013 str 18. Pozdrawiam.
OdpowiedzHM , ten artykul ma sens jesli ktos koniecznie che kupic motocykl dwucylindrowy , jesli do zestawienia dolozymy mt-09 ( 3 cylindry) to wymiata i zabija rywali , nie wierzycie- przejedzcie sie tym motocyklem ,cena ok 33 tys zl za model z abs i moc 115 km z momentem obrotowym ktory wyrywa go lepiej niz jakikolwiek w klasie , chcac kupic cos tanszego to mt-07 troszke wiecej mt-09 , jesli macie inne zdanie - zapraszam do jazdy probnej i sie przekonacie .
Odpowiedzlub m.zd jeszcze lepszy street triple lub - bliżej ceny bmw - w wersji R
OdpowiedzREALNIE REALNE... Brawo dla redaktora!
Odpowiedzplusy ujemne czy wyscie oszaleli miał ktos z was matematyke w szkole??
Odpowiedzza młody jesteś :)
OdpowiedzTo się nazywa poczucie humoru. Tego nie uczą w szkołach.
OdpowiedzNastępny ;)
OdpowiedzYamaha z Mt07 zrobiła to, co było potrzebne w dobie ultraelektronicznych szpejów dla masturbatorów techniką. A cena w końcu przypomina adekwatną wartość motocykla a nie promu kosmicznego w wersji Special NASA Edition.
Odpowiedzbmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...
OdpowiedzBingo! Przed zakupem golasa przejechałem sie tą beemką i hornetem. Nie miałem nawet cienia wątpliwości: wziąłem horneta i po trzech latach jeżdżenia ciągle się nim jaram. Pozdrowienia!
OdpowiedzTy tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW... Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!! P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....
Odpowiedznie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...
OdpowiedzHornet szybszy? :D:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R :D:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle :D...
OdpowiedzPo piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo. Może miałeś "asystenta startu" ?
Odpowiedz4 cyl vs 2 i silnik 4 cyl. może więcej kręcić przez co moc niby wyższa ale tylko w górnych obrotach... Nie miałem żadnego asystenta tylko szybki lewy nadgarstek i lewą stopę przy zmianie biegów... Skoro sam piszesz, ze przyspieszenie jest to samo to potwierdzasz, że F800R nie jest wolniejszy od konkurencji a według mnie lepiej się spisuje niż wysokoobrotowe 4 cyl. klasy 600...
OdpowiedzNapisałem,że "na papierze" poniewaz jeżdziłem tylko F 800 GT (moja ocena-tragedia) i brak mi twardych danych (a nie jestem bajkopisarzem). Co do tego scigania to nie wiadomo,czy oni chcieli się z tobą zmierzyć,czy mieli sprawny sprzęt,czy potrafili jeździć itp.
Odpowiedzprawdopodobnie wyprzedzałeś kogoś kto operuje gazem z predkoscią jarka kaczynskiego składającego papier toaletowy - dowolny - nawet stary- hornet albo stary fazer fsz 600 lepiej przyspiesza w dowolnym zakresie predkosci od bmw z silnikiem R2 - trzeba tylko potrafić zmieniac biegi... poza tym nowe hornety maja od bmw lepsze hamulce i zawias - bmw r2 to propozycja dla jeźdźców bezjajecznych, marzących o niemieckim motocyklu...
OdpowiedzSzkoda i zarazem żal mi ciebie. Żyj w swojej bajce :D....
Odpowiedza cóż ci pozostaje, gimnazjalny fanboyu marki ze śmigiełkiem? tylko wypłakiwanie się na forach: "mamusiu, a on się naśmiewa z mojego motocykla..."
OdpowiedzTak jest txa sie pojawil napisal, dal opinie zrugal po raz kolejny bmw, jego doglebna wiedza i wnikliwosc po raz kolejny dala nam miarodajna opinie o bmw i innych markach, panowie proponuje zalozyc fan page txa, kto chetny to palec pod budke.... bedzie mowil czym mamy jezdzic a my bedziemy go sluchac do k...wy ne...dzy
Odpowiedzi znowu wróciłeś się wypłakać? przecież to takie proste: nie jesteś zainteresowany, frustrujesz się, jest ci przykro, robisz się płaczliwy, tęsknisz do mamy etc. - po prostu nie czytaj, żyjemy w wolnym kraju...
Odpowiedz"Szybszy" to nie tylko przyspieszenie ze swiatel, szybszy moze oznaczac wyzsza predkosc maxymalna wez to tez pod uwage.
Odpowiedztxa sie nie poddaje, on wie!
OdpowiedzKiedys mozna bylo cbf 600 kupic ponizej 20 tys.
OdpowiedzPlusy ujemne??? Co to *** znaczy plusy ujemne?
Odpowiedz"Plusy ujemne" to cytat z klasyka: Lecha Wałęsy.. Pozdrowienia dla młodego pokolenia.
OdpowiedzNajwyraźniej za młody jesteś, żeby to pamiętać :)
OdpowiedzTo samo chciałem napisać :) A te szalone lata przełomu ;)
OdpowiedzDowcipni Amerykanie mówią o zysku dodatnim i o zysku ujemnym, ale zawsze o zysku. Najwyraźniej oba moto mają, na podobnej zasadze, jedynie plusy :)
Odpowiedzcena za ten motocykl jest racjonalna, ale wydaje sie, że bmw przeżyje dwie te yamahy
Odpowiedztwój wpis jest tak zabawny, ze nie wymaga komentarza - trzeba się nim po prostu cieszyć i pokazywać znajomym ;)
Odpowiedz40 tys zł kosztuje obecnie GSX 1250FA,albo CBR 600 rr, albo nieco mniej CB 1100- zapomnij o bmw.
OdpowiedzTak, tak, jak wszyscy wiemy motocykle BMW sa symbolem niezawodnosci i dlugowiecznosci...Natomiast japonce sie psuja na potege. Pewnie dlatego tyle 20 letnich Hond i Yamah wisi w oglosenaich - zepsuly sie, staly w szopie i dlatego przezyly te 20 lat. A BMW sie nie psuly, jezdzily po ulicach i pewnie sie rozbily, dlatego ich nie ma.
OdpowiedzKupiłem Mt-07 jako pierwszy moto i jestem zakochany . Nie mam dużego doświadczenia bo jeździłem tylko na gladiusie i xj6 ale zero siódemka bije je na głowę jeśli chodzi o śmiganie po mieście . Jedyny minus dla mnie to że na trasie powyżej 140 km/h głowę urywa ale to naked więc tak już musi być . A że mały bak to nie przeszkadza bo i tak tyłek boli po godzinie jazdy i trzeba zrobić przerwę :)
OdpowiedzCześć, ile pali Tobie ten sprzęt? Czy możesz napisać coś więcej o Twoich wrażeniach z jazdy?
Odpowiedz