Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeZa rok kończę 18 lat i planuję zrobić prawo jazdy kategorii A2. Jestem dziewczyną około 58 kg i 1,62 wzrostu, raczej za dużo już nie urosnę, może parę centymetrów. Mam w planach jeździć trochę po mieście (np. do szkoły), trochę gdzieś poza (jakieś dłuższe trasy). Będzie to mój pierwszy motocykl, wcześniej miałam do czynienia tylko z motorowerami. Jak myślicie, Yamaha MT-03 to dobry wybór? I czy zalicza się on do prawa jazdy kategorii A2? Widziałam, że ograniczenie dla A2 to 35kW, a ten motocykl ma 35.3 kW. Wiem, że to mała różnica, ale nie chcę mieć potem żadnych problemów, więc wolę się upewnić. Jeśli macie również jakiś ciekawe propozycje to chętnie ich wysłucham. Z góry dzięki za odpowiedzi :)
OdpowiedzJeżeli to ma być Twój pierwszy motocykl, to możesz mieć spore problemy z jego opanowaniem, zrozumieniem etc. Sam jeżdżę od ponad roku na 125 ccm i za kilka tygodni przesiadam się na MT-03, ale uważam, że na start zaczynać od mocy 48 km to trochę dużo i sam bym tą drogą nie poszedł, jednak jeżeli uważasz, że podołasz i dasz sobie na takim motocyklu radę to możesz spróbować. Na początku pewnie będzie ciężko, ale z czasem na bank się przyzwyczaisz i nauczysz. Szerokości i przyczepności. :)
OdpowiedzJeżeli to ma być Twój pierwszy motocykl, to możesz mieć spore problemy z jego opanowaniem, zrozumieniem etc. Sam jeżdżę od ponad roku na 125 ccm i za kilka tygodni przesiadam się na MT-03, ale uważam, że na start zaczynać od mocy 48 km to trochę dużo i sam bym tą drogą nie poszedł, jednak jeżeli uważasz, że podołasz i dasz sobie na takim motocyklu radę to możesz spróbować. Na początku pewnie będzie ciężko, ale z czasem na bank się przyzwyczaisz i nauczysz. Szerokości i przyczepności. :)
OdpowiedzAaaa i co do wzrostu i masy, musisz sama się przekonać, wsiąść na dany motocykl, przymierzyć się, przejechać i sama stwierdzić czy Ci takowy odpowiasa czy też nie.
OdpowiedzCo powiecie o zakupie takiego motocykla dla kobiety? Wzrost 170 cm. Zastosowanie :jazda po mieście i wyjazdy poza miasto, bez większej turystyki Mam też drugie pytanie: Czy ten motocykl spełnia wymagania na nową kategorie prawo jazdy A2? Moc mieści się jak najbardziej w parametrach ale co z pojemnością?
OdpowiedzMyślę, że spokojnie da radę. Jest lekki i nie ma problemu przesuwaniem go po parkingu. Najlepiej jest się do niego przymierzyć. Jak jesteś z Wawy to możesz mnie kiedyś złapać, bo jeżdżę do końca października. Nie mam pojęcia jak jest z A2.
Odpowiedztak się składa , że jestem :) Chętnie !Daj znać tylko kiedy i gdzie:)
OdpowiedzJestem codziennie w pracy w okolicach Arkadii.
OdpowiedzWitam. Ile wzrostu ma osoba jeżdżąca na tych filmikach na jadze? Przymierzam się do kupna tego motocykla, ale mam 188 cm wzrostu i zastanawiam się, czy nie będzie dla mnie za mały. Z góry dzięki za odpowiedź. pozdr.
OdpowiedzJa mam 180 i dla mnie jest ok
Odpowiedzstrasznej jakosci filmiki Panowie poprawcie to
OdpowiedzWłasnie zarejestrowałem swoje MT-03 i śmigam po mieście. Świetnie się nadaje do przepychania po korkach i pomimo małej mocy daje wystarczającą przewagę na samochodami. Jak ktoś nie jeździł singlem to polecam się przejechać przez snuciem marzeń, bo nie jest tak przyjazny jak V czy rzędówka, ale zabawy dużo więcej. Ludzie, którzy na nim jeździli dzielą się na 2 grupy: albo zajebisty albo straszne g..... Jak dla mnie zajebisty;)
Odpowiedz4 litry poza miastem??? Ja mam mt-ka od pol roku i poza miastem nie ma opcji mniej niz6-6,5 litra. W miescie 7-7,5. Nie polecam na dalsza jazde, dretwieja nogi i tylek no i drgania daja sie w znaki, a do tego z siodla spadasz przy 120km/h. Zgodze sie natomiast ze motor pomimo malej mocy daje niesamowita frajde z jazdy po miescie. Idealny motor na codzienna jazde do pracy.
Odpowiedzja mam MT od roku. Jesli pali Cię wiecej niż 5,5 za miastem to znaczy że albo jest popsuty, albo nie umiesz jeździć...
OdpowiedzJak się jeździ cały czas powyżej 5,5 tys to pali około 7 l/100. Spokojnie na trasie można zejść na 5 l. Tylko wtedy jazda na nim to mała frajda;)
Odpowiedz5,5l/100km to moje MT paliło w pierwszym sezonie zaraz po zdaniu prawka. W drugim już 6L... a obecnie 7L... ciekawe ]:->
OdpowiedzDodałbym tylko, że protoplastą tego motocykla była włoska begrada. We współpracy z yamahą stworzyli SZR660. Krótko mówiąc była to rama od tzr125 + silnik od xtz660. Mieszanka ta dała wspaniałe właściwości jezdne i kupę funu z jazdy. (Jakbym już gdzieś o tym czytał...) Niestety, mimo mnóstwa pozytywnych opinii w prasie, motocykl nie znalazł zbyt wielu nabywców. Z MT-03 wygląda, że będzie podobnie. :(
OdpowiedzJa bym się cofnął jeszcze dalej w czasie. Od połowy lat 80--tych, gdy przeczytałem w Młodym Techniku artykuł o tym motocyklu był on moim marzeniem. Chodzi mi o SRX 6. Moim zdaniem w nim można upatrywać protoplasty MT-03. SZR to bardziej ścigacz z singlem a SRX był typową maszyną drogową i cechował sie podobnym charakterem jazdy.
OdpowiedzMimo wszystko jak na klasę premium (bo chyba takie jest założenie serii MT), nie do końca jest on zbudowany z najlepszych komponentów (nie chodzi o jakość). Wskazuje na to waga. Nie można powiedzieć że jest ciężki ale moim zdaniem 10 kg nadwagi ma. W dzisiejszych czasach jego wagę osiągają regularne naked'y a przecież MT'ek ma być lekkim motocyklem miejskim. I jeszcze jedna uwaga, to fakt że dla tych którzy ze względu na wzrost nie wsiadają na prawdziwe enduro, MT03 da jego przedsmak.
Odpowiedz