Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzebiorąc pod uwagę tuning mechaniczny derbika jest zdatny bo jest możliwość wyciągnięcia z silnika dużo więcej mocy niż w aeroxie. A optyka niczego sobie ładnie wykonana .
OdpowiedzZastanawiałem się nad nim ale wybrałem Derbi Gp1 Racing 50 ze względu na: większy komfort jazdy, więcej miejsca dla pasażera (i do tego dość wygodne), podobne osiągi (o ile nie wyższe za sprawą silnika piaggio z seryjnie zamontowanym gaźnikiem 17,5 Dell'orto), spalanie po dobrej regulacji nie przekraczające 4l/100km, wygląd (jak dla mnie Aerox bez żadnego tuningu optycznego jest szczerze mówiąc łysy, a w Derbi fabrycznie dostaję coś dużo ładniejszego - już nie mogę się doczekać jak wezmę się za optykę mojego Derbi :D ), na tuning jest również podatny (podchodzą wszystkie części od piaggio), jest ich mało (zwraca uwagę, a aeroxa można zobaczyć wszędzie), bardziej zaawansowany technologicznie (wachacz, centralny amortyzator, silnik na środku) Jako minus można zaliczyć tylko 2 dostępne wydechy do tego skutera, ale po przespawaniu końcówki podchodzi każdy wydech od piaggio, więc jest to taki szczegół. Cięzko jest go dostać w polsce. Generalnie ze swojego wybory jestem zadowolony. Każdemu polecam to Derbi bardziej niż Yamahę i nie bójcie się awaryjności bo wszystko w tym skuterze jest włoskie (no może prawie wszystko :) ). Za używkę przyjdzie wam zapłacić od. 4000 zł (za rok 2005) ale to tak na kompletnym farcie.
OdpowiedzTeż mam tego Derbiaka, napisz do mnie to pogadamy o nim (mam parę pytań) mój nr gadu 2489822 :):)
OdpowiedzMam aeroxa z 98 po full tunie i nie zamienilbym go na nic..najlepszy i najladniejszy skuter,dobra pozycja za kiera pozatym w zakrety wchodze przy 90 i nic wysoko sie siedzi opony 13-cali pozatym mozna wlozyc przedluzke..naprawe polecam przesiadlem sie z piaggio zipa i roznica ogromna...osiagi niesamowite :D
OdpowiedzNie kupujcie (lepiej kupcie Yamahe niż chińczyka jakiegoś xd ) Aeroxa jest ich pełno na drogach , lepiej kupcie Bete ARK mało znany skuter w polsce , ale dużo lepszy maiłem Aeroxa i teraz się przesiadłem i jeżdzi się dużo lepiej .
OdpowiedzI juz typowe dla nas, Polaków, podsycanie pod R1... Autor artykułu pisze, że już Aeroxem do kitu się jeździ po polskich drogach, ale pisze o przesiadce na R1... może tak w międzyczasie jest R6?? Wszyscy w Polsce jeździmy tak wspaniale już po zdaniu prawa jazdy, że do dokumentu powinni nam dodawać Y2K gratis...
OdpowiedzDrogi czytelniku :) Zauważ, że w tekście widnieje zdanie "W końcu prędzej czy później będzie zastąpiona R-Jedynką." Zwłaszcza na słowa "prędzej czy później". Oczywiście, że nie namawiam do zakupu R1 zaraz po Aeroxie, to byłoby wielce nie rozsądne. "Do kitu" odnosi się tutaj do sportowej specyfikacji zawieszenia w Aeroxie, które strajkuje na dziurach i wybojach. Jednak dla młodego fanatyka sportu to nie ma znaczenia, bo lubi taki sprzęt i już i kiedyś zapewne zamieni go na R1. Oczywiście po uprzednim sprzedaniu objeżdżonej R6 :)
OdpowiedzW końcu scigacz.pl wziął pod lupę używane skutery i mam nadzieje, ze to nie jest jednorazowa akcja :)
Odpowiedzhttp://www.scigacz.pl/Testujemy,skutery,6245.html Widzę, że ktoś jest bardzo rozkminiony w sprawach szukania ;D
OdpowiedzJa tam widzę JEDEN artykuł o uzywanym skuterze, w dodatku bez szczegółów zakupu, typowych wad itd. Reszta to testy nowych sprzętów.
OdpowiedzW dzisiejszych czasach lepiej chyba jednak kupić uzywany skuter znanego producenta niż taki szrot z tesco :P:P Czekam na wiecej podobnym artykulow.
Odpowiedzto tylko MBK, zresztą jakość wielu super marek skuterowych dratycznie spadla w ostatnich latach
OdpowiedzI tak bym kupił Yamahe :)
OdpowiedzWojtas, chodzi o zawor membranowy tj. na krućcu miedzy gaznikiem, a silnikiem.
Odpowiedzsportowe zawory ??? w silniku 2-suwowym ?? mozesz to wyjasnic ?
OdpowiedzOczywiście, że mogę :) Chodzi o system zasilający, w którego skład wchodzi króciec ssący, zawór (w liczbie pojedynczej) dwupłytkowy membranowy + mocowanie. Taki zestaw kosztuje w zależności od sklepu od 180 do 200 zł. W połączeniu z większym gaźnikiem cylinder po prostu się lepiej napełnia, w rezultacie dając lepsze osiągi. Stąd też nazwa "sportowy zawór" :) Króciec ssący zazwyczaj jest gumowy, więc ewentualna wymiana gaźnika ogranicza się tylko do wymiany króćca.
OdpowiedzKolego jak byś sie znał to byś wiedział że są sportowe zawory MEMBRANOWE pewnie nawet nie wiesz gdzie to jest
OdpowiedzUżywane skutery, dokładnie tego mi tutaj brakowało. Rzetelnie i na temat. Nie jak w paru innych miejscach w sieci.
OdpowiedzOgólnie skuter dobry i udany, ale jak na obecne czasy to trochę przestarzały stylistycznie bo mechanicznie wiele się nie zmieniło. Ogólnie na czele skuterów moim zdaniem stoi Derbi Gp1 które posiada kosmiczną technologie jak na skuter, a zaraz za nim Aprilia Sr i Gilera Runner które są mechanicznie i stylistycznie do siebie podobne ale jednak Gp1 ma aluminiową ramę, wahacz i 14 calowe koła.
OdpowiedzI przez to są z nią o wiele większe i kosztowniejsze problemy gdy coś się zepsuję;)
OdpowiedzNo risk, no fun... Nie zawsze wszystko się robi pod kątem kosztów. Zresztą ceny nie byłyby aż tak zabójcze gdyby importer Derbi troszkę się bardziej postarał o popularyzację marki i zapewnienie godziwego serwisu.
OdpowiedzWreszcie porządny artykuł o używanym Aeroxie !!! Na to czekałem ! Mam nadzieje, że pojawią się też teksty o Aprilii SR, Maladze F12 i reszcie. Świetnie !
OdpowiedzMam pytanie w sprawie świateł. Skuter oddałem do naprawy i mechanik przypadkowo rozwalił OPORNIK i teraz pala mi się swiatła ;((( . Czy ktos wie co trzeba zrobić ? ? Może ktos z Was poda mi jakis numer tego OPORNIKA, czy dlugosc . Z góry wielkie dzięki .
Odpowiedz